“Gezellig”

Ten to Three Bakery
Geclassificeerd als nr. 4 van 12 Dessert in Delft
Keukens: Café
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten zitten is mogelijk alleen erg krap op elkaar, binnen is het ook net zo gezellig. Ik ging voor de uiensoep met tosti. Uiensoep smaakt flauw maar tosti is zoals je het zou verwachten. De bagel met zalm is erg lekker. Voor de rest is het de high tea een x uitproberen.

21 augustus 2017 beoordeeld

Daar zit je dan: als enige man tussen de dames in dit erg roze uitgevoerde restaurant. Maar dat mocht de pret niet drukken. Een Summer High Tea konden we zonder reservering bestellen. Alles was even heerlijk, van de Cherry Ice Tea tot de macarons met ijs. En voor thuis nog wat cupcakes meegenomen.
Alles was even lekker, zou hier zo weer als enige man gaan zitten.

7 augustus 2017 beoordeeld

Een uitgebreide high tea beleefd die zeer goed was verzorgd. Vriendelijke bediening, netjes uitgelegd welke lekkere hapjes er allemaal werden geserveerd.
De kleine cupcakes waren allemaal kleine (lekkere!) kunstwerkjes.
De scones waren alleen een beetje aan de droge kant, maar alle andere gerechtjes waren heerlijk.
De stijl van de winkel was ook tot in de kleinste details doorgevoerd. Absolute aanrader!

26 juli 2017 beoordeeld

Dit is echt een fantastische winkel. Heerlijke broodjes enz. Voor de rst is het gewoon onwijs gezellig zaakje!

13 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben fan! Sfeervol, knus plekje in het hart van Delft.

Heerlijke, verse cupcakes. Vriendelijk personeel, goede prijs- kwaliteitsverhouding. Aanrader!

Reizigers die Ten to Three Bakery bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Ten to Three Bakery geweest? Deel je ervaringen!