“Heerlijk kippetje”

Bierfabriek Delft
Geclassificeerd als nr. 26 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Pub en brouwerij
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Bierfabriek is een unieke combinatie van restaurant en brouwerij in het centrum van Delft. Ons concept biedt een ongedwongen sfeer waarin je ambachtelijk huisgebrouwen bieren kunt drinken en je eigen bier kunt tappen. Daarnaast werken wij met biologische en maatschappelijk verantwoorde producten om voor een eerlijke prijs een goede maaltijd te kunnen serveren.
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In een leuke ambiance heerlijk eten. Geen gedoe, gewoon echt zalig lekkere kip, om je vingers bij af te likken. Ook diverse en bijzonder goeie bieren.

Datum van bezoek: augustus 2019

27 april 2019 beoordeeld

Van horen zeggen... Wat ons verteld was klopte, een heerlijk sappig kippetje van de BBQ. Met de nadruk op *tje* wat ons betreft had deze kip iets groter gemogen, zo lekker was deze. De gerookte BBQsaus was ook overheerlijk.Doordat de kip wat vettig is, slaat het bier snel dood, jammer maar de eerste slokken waren smaakvol.De bitterballen zijn ook een aanrader. Alles voor een zeer schappelijke prijs.

Datum van bezoek: april 2019
13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de eerste maal in Delft en op zoek naar een leuke plek.
Hier terecht gekomen.
Beperkte kaart, bier van eigen brouwerij.
Lekker!

Datum van bezoek: april 2019
22 februari 2019 beoordeeld

Simpele kaart en een overzichtelijke bierkeuze. Alles uit eigen keuken en brouwerij. Kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: november 2018
4 januari 2019 beoordeeld

Fout eten bier tap stuk. Voorgerecht waren gewoon gefrituurde hapjes en de kip was immens droog. Niet wat je mag verwachten voor dit geld en dit concept.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bierfabriek Delft bekeken, bekeken ook

In Bierfabriek Delft geweest? Deel je ervaringen!