“Goede service, leuke ambiance en gezellige sfeer. Perfect voor een date.”
Beoordeling van Toros Santiago

Keukens: Argentijns
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

In de middag via Whatsapp gereserveerd en heel snel een terugkoppeling gehad. De Seafood special is een echte aanrader. Krokant van buiten en mals van binnen.We waren snel geholpen en eten was ook heel snel op tafel. Vriendelijke personeel. Zeker de moeite waard om nog een keer te gaan.

Datum van bezoek: augustus 2019

2 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een dagje uit in een onbekende stad is elk restaurant een verrassing. Toros was een aangename verrassing.
Goed eten en een fijne bediening.
Zoals je kunt verwachten bij een restaurant met deze naam ligt het accent op biefstuk.

Datum van bezoek: augustus 2019
2 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten! Vriendelijk onthaal en ruime porties. Voor herhaling vatbaar!
Goed gelegen. Zijkant markt zou wat uitstraling kunnen gebruiken maar binnen zeer net.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit leuke Argentijnse steakhouse heeft vriendelijke personeel en je kunt er voor relatief weinig geld goed eten. Het vlees was heerlijk mals.

Datum van bezoek: juli 2019
9 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is vriendelijk. Het restaurant is leuk aangekleed. De biefstuk die ik kreeg was droog, niet medium gebakken en aan 1 zijde verbrand. Die van mijn man was daarentegen lekker, mals en boterzacht. De overige gerechten waren heerlijk. Ondanks niet alles naar verwachting was, hebben wij genoten van onze avond.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Toros Santiago bekeken, bekeken ook

In Toros Santiago geweest? Deel je ervaringen!