Gratis annuleren tot 07-07-22
Hotels.comUS$ 139
PricelineUS$ 139
TravelocityUS$ 139
Beoordeeld op 18 september 2021 via mobiele applicatie

Met mijn vader van 92 en zijn kinderen zeer Gastvrij en vriendelijk onthaald! Geen moeite teveel. Heerlijk ontbeten. Gezellige sfeer. Mooie kamers. Gevoel voor details en mooi ingericht. Zeer centraal gelegen bij centrum en horeca. Aanrader!

Kamertip: Goede keuze qua ligging en gastvrijheid
Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 25 juli 2021 via mobiele applicatie

Echt een geweldig hotel. Super vriendelijke en attente staf. Het hele hotel ademt Delfts blauw en Vermeer. Ligt op de meest levendige plek van het mooie centrum van Delft. Gelijktijdig is het in het hotel muistil. Schone kamer, uitstekende douche, goede bedden en koffie op de kamer.

Het ontbijt is meer dan goed, verse spullen, en je kan kiezen qua tijd, dus lekker laat ontbijten kan gerust!

Zoek je een perfect hotel voor een citytrip, dan zit je hier goed. Zakelijk ook overigens!

Yvonne en Theo Eitjes

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 15 juni 2021

Uitstekend hotel in het centrum van Delft, uitstekende service en personeel beschikbaar voor elke behoefte. Onze kamer had grote ramen die direct uitkeken op de secundaire weg, waardoor de kamer erg licht was.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 juni 2021

Top hotel, heerlijke zachte bedden, top locatie. Is gevestigd op de Beestenmarkt, een en al terras. Henk is een topvent, voor herhaling vatbaar. Ontbijt was super, alles vers. Vermeer vindt je overal terug, zo leuk. Maar ook de andere Hollandse meesters zie je terug in dit hotel

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 14 september 2020

Met dochter en schoondochter in Delft wezen shoppen .In dit Hotel overnacht en het was fantastish..Kamer mooi ruim voor 3 pers.Het ontbijt ook heerlijkondanks de corona maatregelen Wij komen zeker een volgend keer terug !!

Datum van verblijf: september 2020