Beoordeeld op 26 juni 2020

Heel goed verzorgde en mooie locatie. Geslapen in een woonwagen. Was erg leuk. Binnenplaats met zorg aangekleed en alles was zeer schoon. Lekker ontbijt, vooral het zelfgebakken volkorenbrood. Een aanrader

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 22 oktober 2019 via mobiele applicatie

Top locatie, sfeervol, vriendelijk, uitstekend ontbijt inbegrepen, parkeergarage op 3 min’s (max 16 euro per dag). Bagage kan gedurende de dag van vertrek worden opgeslagen. Kamers prima, bed twijfelaar maar voldoende ruimte. Mooie restaurants en kroegjes op loopafstand. Zeker aan te bevelen voor een 2 daagse stedentrip naar Delft.

Beoordeeld op 18 oktober 2019

leuk, rustig hotel. Midden in de stad, dus goede uitvalsbasis. Kamers zijn netjes, gezellig en schoon. Personeel is vriendelijk. Ontbijt was eenvoudig maar lekker. Wij willen graag nog eens terug! Wij hadden de auto in de Zuidpoortgarage. Is een stukje lopen, maar dagkaarten zijn maar 10 euro!

Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuk concept!!! Als cadeau van onze vrienden hebben wij 1 nachtje in de Pipowagen mogen overnachten. Erg leuk en knus: het slechte weer (regen) was niet bevorderlijk voor de temperatuur, maar het electrische kacheltje voldeed ruimschoots!

Goed geslapen, rond 23.00 uur de luiken buiten dichtgedaan (hadden ze het maar gezegd dat die er waren), want het was best wel licht . Dat scheelde wel!

Badkamer/toilet voldeed, prima! Ook er is een waterkoker met thee/koffie, zodat je zelf ook even wat kunt maken.

Ontbijt was helemaal goed. Genoeg variatie en ruim voldoende keuze. Lekker vers sinaasappelsap en de cappucino precies goed!

Een dikke 9 wat ons betreft !!!

Beoordeeld op 3 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel ligt in hartje Delft waardoor je makkelijk even terug gaat naar je kamer of omgekeerd even naar een terrasje gaat.
Alle bezienswaardigheden en de parkeergarage liggen op loopafstand.
Goed ontbijt maar niet spectaculair.
Onze kamer was helaas erg warm.
De matrassen goed maar de dekbedden te dik.
We moesten de kleding in de koffer laten omdat de kleerkast (antiek) niet was aangepast aan de tijd. De kast had geen handgreep of sleutel waardoor we de deur niet open kregen.
Advies van de receptioniste: "trek maar aan het lijstje op de deur"
Maar één nachtkastje bij 2 bedden is onhandig. Daarvoor een koffertje als bijzettafel gebruikt.

Datum van verblijf: augustus 2019