Beoordeeld op 8 april 2019 via mobiele applicatie

Zoek je een prima locatie in het centrum
Van Delft, dan ben je hier op je plek.
Gastvrouw en gastheer staan direct voor je klaar met service en diverse lokale info. Thuisgevoel creëren is wat hier aanwezig is.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 16 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier een weekendje verbleven om Delft te ontdekken. Locatie van dit knusse hotel is perfect! Midden in het centrum, alle bezienswaardigheden, winkels en horeca op loopafstand te bereiken. Super vriendelijk personeel en origineel, schoon en net verblijf gehad in de Pipo en Mammaloe wagens. Ontbijt was ook heerlijk. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018

Prima hotel in het historische centrum van Delft. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden.Schone mooie kamer, prima service, vriendelijk personeel en een uitstekend ontbijt (o.a. versgebakken brood, vele soorten beleg en heel goede koffie). Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We komen hier ieder jaar terug met pasen met onze familie. Heerlijk ontbijt, super persoonlijke service en kindvriendelijk. Nergens gezelliger. Een aanrader voor wie nog echt ouderwets goede service wil. Hopelijk mogen we de komende jaren hier nog terugkomen met pasen. Locatie is midden in centrum van de oude binnenstad met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeren in evt. garage (loopafstand).

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Vriendelijke en voorkomende bediening. De kamers zijn leuk ingericht, maar wel tamelijk gehorig. Het ontbijt is prima. De locatie van het hotel is top, pal achter de Nieuwe Kerk, ideaal als je wat van Delft wilt zien.

Datum van verblijf: september 2017