Beoordeeld op 1 april 2018 via mobiele applicatie

We komen hier ieder jaar terug met pasen met onze familie. Heerlijk ontbijt, super persoonlijke service en kindvriendelijk. Nergens gezelliger. Een aanrader voor wie nog echt ouderwets goede service wil. Hopelijk mogen we de komende jaren hier nog terugkomen met pasen. Locatie is midden in centrum van de oude binnenstad met alle bezienswaardigheden op loopafstand. Parkeren in evt. garage (loopafstand).

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Vriendelijke en voorkomende bediening. De kamers zijn leuk ingericht, maar wel tamelijk gehorig. Het ontbijt is prima. De locatie van het hotel is top, pal achter de Nieuwe Kerk, ideaal als je wat van Delft wilt zien.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2017 via mobiele applicatie

Voor een nachtje weg in eigen land waren we op zoek naar een grappig en bijzonder verblijf, en dat hebben we zeker gevonden! Mooi en gezellig hotel in het centrum van Delft! Op de binnenplaats staan 2 pipowagens met daarin een hotelkamer incl badkamer. Dit was erg knus en gezellig! Vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijtje! Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 juli 2017 via mobiele applicatie

Hotel met 24 kamers en 2 woonwagens op de binnenplaats. Kleine kamer, goede schoonmaak. Helaas hing er continu een vieze geur in het badkamertje.
Geen lange gangen maar verschillende 'opg
angen' naar de kamers van buitenaf. Alleen ontbijt, geen diner. Na 22.00 uur is de receptie gesloten. Ontbijt doordeweeks tot 9.30 uur op zondag tot 10.00 uur. Dat is vrij vroeg voor een hotel dat voornamelijk wordt bezocht door toeristen. Lekkere, versgezette koffie aan tafel geserveerd bij het ontbijt. Uitchecken om 10.30 uur, vervelend dat de schoonmaakster al ruim voor die tijd aanklopt. Kleine kastruimte. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Hotel'bar' zelfbediening.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Met 4 personen 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Leuk 3 sterrenhotel op directe loopafstand van het centrum. Het ligt direct achter de nieuwe kerk. Kan niet missen. De. Kamers zijn niet standaard en verschillen allemaal. Vroeger was er een bakkerij gevestigd. De marktgarage is 400 meter van het hotel verwijderd. Het ns station een kleine kilometer, schoon ,prima bed. Alleen ontbijt wordt er geserveerd. De koffie is lekker sterk en wordt vers gezet en aan tafel gebracht. Broodjes zijn vers. Locatie is licht gehorig maar geen probleem. In verband met de trap is het verstandig te melden wanneer een kamer op de begane grond een vereiste is. Geen lift dus.

Datum van verblijf: april 2017