“Gammele tent”

Fratelli Delft
Geclassificeerd als nr. 76 van 247 Restaurants in Delft
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ik met het goede beginnen: fijne locatie op mooi plein in Delft.
De inrichting is gezellig, niet echt Italiaanse sfeer, wel verouderd, zoals in een kroeg. Gammele toilet is een aanfluiting. Laat je niet helemaal achterin bij de keuken plaatsen, daar is teveel rumoer en jonge bediendes gooien de afwas nogal hard neer.
Bediening is vriendelijk, beetje apart maar werkt hard. Of het efficiënt gaat is de grote vraag. Je moet zelf in ieder geval flink actie ondernemen om je bestelling door te geven.
Prijzen zijn wel aan de lage kant. Het eten is helaas niet goed. Pasta die te kort gekookt is en drijft in flink bak saus die smaakloos is en vooral zout. Kurkdroge vis met wat flauwe groenten.
Pizzas zagen er beter uit, dus wellicht is dat een veilige keuze.
Koffie was prima. En de limoncello van het huis gewaardeerd!
Ik zal hier echter niet meer vrijwillig gaan eten.

Datum van bezoek: februari 2020

7 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten en het was prima, niet heel bijzonder maar dat hoeft ook niet voor deze relatief lage prijzen. Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020
6 januari 2020 beoordeeld

Heel gezellig Italiaans restaurant met prima prijs kwaliteit verhouding. Erg gastvrije bediening en heerlijk eten!

23 december 2019 beoordeeld

De maaltijden waren echt goed,ontvangst en bediening aangenaam en een beetje grappig we vroegen zelfs iets die niet op de kaart stond en werd voor ons gemaakt

8 december 2019 beoordeeld

Lekkere lasagne en uitstekende tiramisu. Goede prijzen voor de gerechten. De eigenaar is vriendelijk

Reizigers die Fratelli Delft bekeken, bekeken ook

In Fratelli Delft geweest? Deel je ervaringen!