Tripadvisor

Fratelli Delft
Geclassificeerd als nr. 72 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Italiaans
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier gegeten en het was prima, niet heel bijzonder maar dat hoeft ook niet voor deze relatief lage prijzen. Het personeel was erg vriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2020

6 januari 2020 beoordeeld

Heel gezellig Italiaans restaurant met prima prijs kwaliteit verhouding. Erg gastvrije bediening en heerlijk eten!

23 december 2019 beoordeeld

De maaltijden waren echt goed,ontvangst en bediening aangenaam en een beetje grappig we vroegen zelfs iets die niet op de kaart stond en werd voor ons gemaakt

8 december 2019 beoordeeld

Lekkere lasagne en uitstekende tiramisu. Goede prijzen voor de gerechten. De eigenaar is vriendelijk

23 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dikke aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was druk, even gewacht op onze tafel. Daarna Tonijnsteak, saltimbocca gegeten. Heel lekker, toetje na was ook heerlijk. Goed verzorgde borden. Limoncello van het huis na. Wij hadden een superavond.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Fratelli Delft bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland
Delft, Zuid-Holland

In Fratelli Delft geweest? Deel je ervaringen!