“Vanwege Tom die niet Tom was....”
Beoordeling van Fratelli Delft

Fratelli Delft
Geclassificeerd als nr. 81 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Italiaans
5 dagen geleden beoordeeld

Prachtig.....
Leuk personeel....
Lekker gegeten...
Prachtige sfeer en locatie....
Grtjs van
Patrick en Caroline.....

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Een paar dagen (5) in Delft. Inmiddels 3x gegeten bij Fratelli. Heerlijk eten, vriendelijke bediening en bewondering voor de logistiek.
Een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag heerlijke lunch via Social Deal, buiten op het gezellige plein. Vlotte en vriendelijke service. Hoofdgerecht (pizza, pasta etc), ijs coupe en limoncello. Goede prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: augustus 2019
3 augustus 2019 beoordeeld

Op een vrijdagavond met mooi weer is het druk op de beestenmarkt! Wij kozen voor Fratelli omdat er nog een leuk tafeltje buiten vrij was. Dit bleek een goede keuze. We gingen voor voor- hoofd- en een nagerecht en hadden geen haast. Gelukkig was de bediening ook relaxed, al werd er behoorlijk doorgelopen.
Mijn vriend was erg enthousiast over zijn proeverij van voorgerechten. We hadden pasta als hoofdgerecht, prima! Vooral het dessert was top! Sgroppino die aan tafel gemaakt wordt, leuk toch?

Datum van bezoek: juli 2019
30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al meerdere malen bij Fratelli gegeten. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Soms is het inderdaad wat drukker en duurt het iets langer, maar dat lijkt mij logisch.
Het eten is heerlijk. Ruime keuze.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Fratelli Delft bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland
Delft, Zuid-Holland

In Fratelli Delft geweest? Deel je ervaringen!