Tripadvisor
Delft
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gastvrijheid en lekker koffie”

't Walletje cafe lunch diner
Een tafel reserveren
vr 21-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 8 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Sinds 1979, een sfeervol eetcafe met een gezellig terras in het historische centrum van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse biologische lunches,wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!
11 december 2019 beoordeeld

Mooie zaak, top service, goede espresso.
Personeel zeer vriendelijk en hulpzaam!
Ik kom zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2019

6 december 2019 beoordeeld

Huisgemaakte carrotcake gegeten!
Super lekker! De latte macchiato erbij maakte het helemaal af!
De bediening is ontzettend vriendelijk!
De prijs kwaliteit verhouding is goed. Leuk adres in de binnenstad.
Cosy interieur.

Datum van bezoek: november 2019
5 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag geluncht super leuke zaak als je binnen kom lekker knus.Koffie was heerlijk. Maar de geitenkaas salade was echt niet lekker zat geen smaak aan geen dressing op echt een tegenvaller.

Datum van bezoek: december 2019
1 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker geluncht in ‘t Walletje. We lopen toevallig binnen. Er wordt meteen een tafeltje voor je gepoetst en gedekt. Het is druk maar je wordt gezien!
Glaasje wijn en we bestellen de lunchplank. €9,95 is een beschaafde prijs maar wat een feestje! Lekker peuzelen met een soepje, vers en verschillende broodsoorten en zalm, zelfgemaakte tonijnsalade etc! Kortom helemaal goed voor de lunch! We komen graag terug!

Datum van bezoek: november 2019
28 september 2019 beoordeeld

Opnieuw zalig gegeten, goede kwaliteit - perfecte bediening- zelfs met grote groep iedereen gelijktijdig zijn/haar maaltijd. Smaakvol- heerlijke witte wijn-.. al met al geslaagde avond,! En dankbaarheid uitspreken dat wij bij hun hebben geboekt geweldig!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die 't Walletje cafe lunch diner bekeken, bekeken ook

In 't Walletje cafe lunch diner geweest? Deel je ervaringen!