“Snelle hap in gezellig kader”

't Walletje cafe lunch diner
Een tafel reserveren
zo 15-9
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Sinds 1979, een sfeervol eetcafe met een gezellig terras in het historische centrum van Delft. Geliefd bij locals, studenten, toeristen, jong en oud. De plek voor illy coffee, homemade cakes, verse biologische lunches,wijn, bier en een lekker diner voor goede prijzen!
3 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijke quiche en worteltaart gegeten! Goede prijs kwaliteit met snelle en vriendelijke service. We komen zeker terug!

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het walletje kun je prima eten tegen een redelijke prijs, een restaurant waar de klant op nummer 1 staat.

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vele malen hier gedineerd. Het eten is erg lekker en alles wordt vers bereidt. Het is een relatief klein restaurant. Maar erg sfeervol en vriendelijke bediening. Echt een aanrader. Goed betaalbaar.

7 juni 2019 beoordeeld

Heerlijk en eerlijke gezonde gerechten. Ook vegetarisch. Gezellig adresje voor binnen maar ook klein terrasje

Datum van bezoek: mei 2019
5 juni 2019 beoordeeld

Ik was hier vandaag met mijn familie, er werd een 45-jarige bruiloft gevierd. We hebben een fijne ochtend gehad, heerlijke koffie met allerlei soorten gebak en in de middag een lunch met heerlijke tomatensoep, allerlei soorten broodjes met heerlijk vis, vlees en kaassoorten en nog bitterballen. De bediening was jong, zeer beleefd en ik verbaasde me, gezien hun jeugd, voor hun professionaliteit. Aan te bevelen voor wie een feestje wil houden. Als je dat wilt kun je ook nog gidsen naar dat restaurant laten komen om bezoekers op te halen voor een rondleiding door Delft. Een goed restaurant, ik kan niet anders zeggen.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die 't Walletje cafe lunch diner bekeken, bekeken ook

In 't Walletje cafe lunch diner geweest? Deel je ervaringen!