“Avondje genieten van de Thaise keuken!”

Mekhong Thai - Lao Restaurant
Geclassificeerd als nr. 20 van 258 Restaurants in Delft
Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 december 2016 beoordeeld

We werden op een zondagavond netjes ontvangen en naar onze tafel gewezen. De dame en heer van de bediening waren er steeds op tijd bij voor een drankje, de kaart en de vraag of alles naar wens en voldoende was. De bestellingen werden vlot vers bereid (open keuken) en geserveerd. En zonder uitzonderingen smaakte alles heerlijk. Thais pittig waar nodig, maar niet overdreven heet en dus voor iedereen goed te eten (hebben de ervaring dat sommige restaurants het gebrek een smaakkennis proberen te verhullen met het opschroeven van de "pittigheid").
Ook de prijzen waren zeer schappelijk en zo kun je voor een redelijk bedrag prima een avondje uit eten.
Toch een klein puntje van kritiek: als wij Thais gaan eten verwachten we ook Thaise achtergrond muziek en dat bleek nu en dan nog wel eens over te gaan in diverse vormen van popmuziek. Beetje jammer.

26 november 2016 beoordeeld

lekker gegeten maar al veel Thaise restaurants bezocht en deze sprong er qua smaak zeker niet uit...
de kip was helaas platgekookt (in de rode curry), het 'beef" was daarentegen super mals
de voorgerechten mix was matig van kwaliteit
vriendelijke bediening

18 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor gevonden. Heerlijk gegeten met ons gezin. Zeer vriendelijke bediening. Snelle bediening ook; zoals het hoort. Geslaagde avond en voor herhaling vatbaar.

1  Bedank R. B
28 oktober 2016 beoordeeld

Prima gegeten, vriendelijke bediening. In gezelschap verschillende hoofdgerechten gecombineerd en dat beviel goed. Totale kosten voor uitgebreid diner ongeveer 40 euro pp. Ik ben geen kenner van de Thaise keuken maar vond het de moeite waard. Anderen vonden dat blijkbaar ook, het restaurant was compleet vol.

17 oktober 2016 beoordeeld

Het is net als of jij echt in Thailand bent. Vriendelijke ontvangst; het eten is echt origineel en de gerechten gevarieerd; Fijne and verse keuken! Wij gaan daar regelmatig eten en is iedere keer alsof wij voor het eerst komen, andere smaken weer ontdekken; Simply de beste!

Reizigers die Mekhong Thai - Lao Restaurant bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Mekhong Thai - Lao Restaurant geweest? Deel je ervaringen!