Tripadvisor

La cubanita
Geclassificeerd als nr. 220 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Cubaans
7 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en leuke sfeer. Het was niet druk wat de bediening hielp alles bij te benen. Echt een aanrader

Datum van bezoek: december 2019

30 december 2019 beoordeeld

Prima gegeten hier. Sfeervolle locatie in hartje Delft. Wij hadden hier met een groep van vier een gezellige avondje. Bediening was goed, eten was super (met name de carpaccio en biefstuk puntjes) en snelheid van het eten was ook niets op aan te merken. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: december 2019
3 oktober 2019 beoordeeld

Prima tapas voor iedereen wat hij lekker vindt. Gezellige sfeer en goede bediening. Helaas weten ze niet wat een expresso machiato is. Andere restaurants van deze keten wel.
Voor de rest prima eten en drinken. Eten kwam snel en en er was geen chaos.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 september 2019 beoordeeld

Bediening is zeer slecht. Het heeft bij ons ruim 1,5 uur geduurd voordat we de eerste tapas kregen.
Het was 1 chaos.

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit altijd druk bezochte restaurant, is leuk gelegen aan de prachtige Beestenmarkt in Delft.
Het heeft een grote keus uit vlees-, vis- en vegetarische hapjes.
De bediening is vriendelijk. En het beleid om geen eten weg te gooien, is héél goed.
Minpuntjes zijn de slechte akoestiek en dat (kraan) water niét verkrijgbaar is.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die La cubanita bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In La cubanita geweest? Deel je ervaringen!