Tripadvisor

La cubanita
Geclassificeerd als nr. 220 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Cubaans
30 december 2019 beoordeeld

Prima gegeten hier. Sfeervolle locatie in hartje Delft. Wij hadden hier met een groep van vier een gezellige avondje. Bediening was goed, eten was super (met name de carpaccio en biefstuk puntjes) en snelheid van het eten was ook niets op aan te merken. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: december 2019

3 oktober 2019 beoordeeld

Prima tapas voor iedereen wat hij lekker vindt. Gezellige sfeer en goede bediening. Helaas weten ze niet wat een expresso machiato is. Andere restaurants van deze keten wel.
Voor de rest prima eten en drinken. Eten kwam snel en en er was geen chaos.

Datum van bezoek: oktober 2019
26 september 2019 beoordeeld

Bediening is zeer slecht. Het heeft bij ons ruim 1,5 uur geduurd voordat we de eerste tapas kregen.
Het was 1 chaos.

Datum van bezoek: september 2019
22 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit altijd druk bezochte restaurant, is leuk gelegen aan de prachtige Beestenmarkt in Delft.
Het heeft een grote keus uit vlees-, vis- en vegetarische hapjes.
De bediening is vriendelijk. En het beleid om geen eten weg te gooien, is héél goed.
Minpuntjes zijn de slechte akoestiek en dat (kraan) water niét verkrijgbaar is.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 juli 2019 beoordeeld

Nooit meer Cubanita Delft voor ons. Helaas is kwaliteit, snelheid en service sterk achteruitgegaan vergeleken met een jaar geleden. Wij arriveerden om 20 uur en kregen eerste gerechtje 39 minuten later geserveerd. Als je barst van de honger en steed per 2 gwrechtjes maar mag bestellen is en het ook telkens behoorlijk vertraagd met iedere rond aan tafel komt dan ben je zwaar geïrriteerd en niet te vergeten hongerig. Jaar geleden kon je nog 5 hapjes per keer per persoon bestellen en nu is dit maar 2 x. Dit is op zich niet erg maar zorg dan wel voor de vlotheid erin. Want zo wordt Cubanita slapend rijk. Dure grap om 50 euro af te tikken voor 2 personen voor een paar bordjes tapas. Kwaliteit was ook ver te zoeken helaas. Kip smaakte naar rubber , garnalen in knoflook marinade smaakte alsof het zo uit De zak kwam zonder de ingeweekte knoflook olie basis. Zo kan ik nog lang doorgaan. Het zijn daarnaast ook de kleine dingen die het hem doen los van de smaakbeleving , jong personeel zonder klantvriendelijk inzicht. Zet een kaarsje aan. Geef netjes een menukaart vooraf, borden en bestek ontbrak ook. Voor ons geen Cubanita meer. Mijn advies als je honger hebt en je wilt hier uit eten sla Cubanita over want je kan dan beter naar de supermarkt gaan en de bekende 3 voor 5 euro bakjes tapas halen. Cubanita zware #fail

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die La cubanita bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In La cubanita geweest? Deel je ervaringen!