“Kwaliteit en service achteruit gegaan”
Beoordeling van La cubanita

La cubanita
Geclassificeerd als nr. 217 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Cubaans
27 juli 2019 beoordeeld

Nooit meer Cubanita Delft voor ons. Helaas is kwaliteit, snelheid en service sterk achteruitgegaan vergeleken met een jaar geleden. Wij arriveerden om 20 uur en kregen eerste gerechtje 39 minuten later geserveerd. Als je barst van de honger en steed per 2 gwrechtjes maar mag bestellen is en het ook telkens behoorlijk vertraagd met iedere rond aan tafel komt dan ben je zwaar geïrriteerd en niet te vergeten hongerig. Jaar geleden kon je nog 5 hapjes per keer per persoon bestellen en nu is dit maar 2 x. Dit is op zich niet erg maar zorg dan wel voor de vlotheid erin. Want zo wordt Cubanita slapend rijk. Dure grap om 50 euro af te tikken voor 2 personen voor een paar bordjes tapas. Kwaliteit was ook ver te zoeken helaas. Kip smaakte naar rubber , garnalen in knoflook marinade smaakte alsof het zo uit De zak kwam zonder de ingeweekte knoflook olie basis. Zo kan ik nog lang doorgaan. Het zijn daarnaast ook de kleine dingen die het hem doen los van de smaakbeleving , jong personeel zonder klantvriendelijk inzicht. Zet een kaarsje aan. Geef netjes een menukaart vooraf, borden en bestek ontbrak ook. Voor ons geen Cubanita meer. Mijn advies als je honger hebt en je wilt hier uit eten sla Cubanita over want je kan dan beter naar de supermarkt gaan en de bekende 3 voor 5 euro bakjes tapas halen. Cubanita zware #fail

Datum van bezoek: juli 2019

24 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

- Het eten is niet vers, het is droog en smakeloos en proeft als al dagen van te voren gemaakt en opgewarmd
- lijkt in de magnetron opgewarmd
- duurde veel te lang voordat de gerechten kwamen
- er werd 3 x een verkeerd gerecht gebracht door verschillende medewerkers
- de meloen met ham was de meloen nog keihard en niet rijp. Het personeel raadde al toen ik het terug gaf “haha zeker niet rijp, dat horen we vaker”!!!

Kortom: duur voor de kwaliteit en service

Personeel reageerde op mijn klacht met: ik zal het doorgeven!!!!!! Tja daar heb je helemaal niets aan.

Datum van bezoek: juni 2019
9 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kunt in dit drukke restaurant heerlijk tapas eten voor een redelijke prijs. De bediening is vlot en vriendelijk. We hebben hier een gezellige avond gehad!

Datum van bezoek: juli 2019
19 november 2018 beoordeeld

Een gezellig etentje met een leuk concept, Eten was lekker, de één wat meer dan het andere. De tafel was prima, ook het personeel deed zijn best, al met al leuk om een keer gedaan te hebben

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1 oktober hier gegeten met man en dochter. Het eten was lekker! Genoeg keus en variatie. Alleen jammer dat de bediening niet helemaal goed ging. Bestelling doorgegeven na 40 minuten maar eens vragen. Nee komt er echt aan. Na 10 minuten kwamen ze vragen wat we ook weer besteld hadden. Er is iets fout gegaan ergens. Jammer dat ze niet een drankje van de zaak aanboden. Deze zouden we toch afgeslagen hebben maar het staat wel een stuk professioneler.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La cubanita bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In La cubanita geweest? Deel je ervaringen!