“Heerlijke catering op locatie”
Beoordeling van Hills & Mills

Hills & Mills
Geclassificeerd als nr. 27 van 280 Restaurants in Delft
Keukens: Gezond
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
24 september 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Catering van H&M tijdens evenement was top. Heerlijk gekruid en mooie variatie van vleesgerechtjes, salades en brood

Datum van bezoek: september 2013

19 augustus 2013 beoordeeld

Dagdagelijks verschijnen bijna uitsluitend Bio producten op onze borden thuis, en dus wilde ik Hills en Mills wel eens proberen aangezien Bio hun handelsmerk blijkt te zijn. Echter tijdens het lezen van de kaart en toen ik mijn gerecht kreeg was ik niet overtuigd door de bewering dat de voedingsmiddelen Bio zijn. Het wordt nochtans zo voorgesteld, maar is dat wel zo ? Ik betwijfel het sterk, zeker omdat veel ingredienten op hun kaart niet Bio verkrijgbaar zijn weet ik uit ervaring. Daarenboven is Bio duurder in verhouding met niet-Bio, maar dat zag ik niet in de prijzen van de gerechten. De prijzen komen goed overeen met andere prijzen in andere vergelijkbare restaurants. Ik betwijfel dus zeer sterk dat er Bio producten worden gebruikt. Beweren dat Bio producten gebruikt worden is een ding, maar kunnen ze het ook laten zien of bewijzen ? Uiteindelijk moet de klant het maar geloven, maar mijn kennis en ervaring doet zeer sterk vermoeden dat er amper of geen Bio producten worden gebruikt.

Datum van bezoek: april 2013
30 juni 2013 beoordeeld

Biologisch, vers, voldoende afwisseling, heel aardig personeel; kortom, ga eens langs voor een soepje, broodje, koffie, etc.!

Datum van bezoek: mei 2013
9 juni 2013 beoordeeld

Vandaag samen erg lekker gegeten bij deze ontdekking:) Eten met zorg bereidt en zonder toevoegingen, is even wennen maar erg lekker! Klein restaurantje waar je even door de entree heen moet kijken (je kunt daar ook eten bestellen en afhalen) , ruimte erachter is eetgedeelte.

Datum van bezoek: juni 2013
1 april 2013 beoordeeld

In een straat direct naast de Markt en toch weg uit de drukte. Mooie plek om even te relaxen en te genieten van een heerlijke Indiase chai (..vers en niet uit een pak). Eigenaar komt uit Pakistaan en zijn kinderen werken ook in de zaak. Concept gericht op pure en biologische voeding met vooral Asian fusion gerechten. In een tijd waar we iedere week weer in het nieuws worden getrakteerd met het zoveelste voedselschandaal, is er steeds meer vraag naar eerlijke en pure voeding. Hills & Mills is daarom een aanwinst voor de stad. De intenties zijn goed en eerste indruk was zeer positief.

Datum van bezoek: april 2013

Reizigers die Hills & Mills bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Hills & Mills geweest? Deel je ervaringen!