Beoordeeld op 2 april 2019

super hotel, hele vriendelijk personeel, goeie prijs kwaliteit verhouding, prima kamers, goeie parkeergelegenheid. Dicht bij Centrum Delft en Den Haag/Rijswijk. wij gaan zeker vaker terug. Een aanrader voor een heerlijk weekend.

Beoordeeld op 26 maart 2019

Behalve het ontbijt ALLES NEGATIEF MOESTEN BIJBETALEN BIJ HET DINER (HADDEN INBEGREPEN DINER VOLGENS DE VIVABOX) voorgerecht ter waarde van 5 € en hoofdgerecht ter waarde van 15 €. De kamer was vuil en stofferig, badkamer vuil en vies geen elektriciteit voor scheerapparaat (stopcontact had geen elektriciteit). personeel was vriendelijk behalve de barman 's avonds dat we terugkwamen in hotel keek hij ons buiten. Centrum was ook veraf gelegen 's avonds niets te beleven in nabijheid van hotel. Delft zelf is een mooi stadje maar 'avonds niet te doen om naartoe te gaan (te ver)

Beoordeeld op 25 maart 2019

Kamers waren gemiddeld en zeker niet meer van deze tijd. Vooral douche erg gedateerd. En raar dat de wc naast de wasbak zit. Het rook er ook niet fris, beetje urinelucht, ook onderin de toilet pot zat er aangekoekte viezigheid. En er lag een lange zwarte haar ,die zeker niet van ons was.
Matrassen vond ik te hard, maar dat is persoonlijk denk ik.
Ook douche gordijn was vies en bad klein. De straal van de douche was daar in tegen wel heel fijn.

Kamertip: Renoveren, en het van deze tijd maken. Dat de kamer meiden iets meer tijd krijgen om alles spik en span te krijgen.
Beoordeeld op 20 maart 2019

op zich was alles aanwezig. alleen de kamer was niet echt ruim. en een beetje ouderwets ingericht. de badkamer was erg klein. Het toilet zat niet op een handige plek. en je moest in een smal bad klimmen om te douchen. ben in geen fan van.
De matras was echt hard. voor mij, die last had van de rug, voelde het alsof ik op een plank sliep.
Ontbijt was goed,vriendelijk personeel, niet persé nederlands sprekend.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 maart 2019

Tijdens ieder verblijf in verschillende kamers maak ik mee dat de matrassen vol hobbels zitten. Ook ligt er onder de bedden te veel stof. Er is wel voldoende ruimte voor opbergmogelijkheden en o.a. föhn en waterkoker zijn aanwezig. De 2 persoonskamer voor rolstoelers is qua extra's echter zeer matig! Ontbijt is prima en personeel in dit hotel is keer op keer erg vriendelijk, hulpvaardig en bereid tot meedenken.

Kamertip: Zet 's nachts lekker je raam open en de verwarming lager, dan is de temperatuur en luchtkwaliteit prima.
  • Reistype: Reisde voor zaken