Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Interessante en mooi vormgegeven tentoonstelling over de synergie tussen kunstenaars, wetenschappers en industriëlen in de jaren 1890-1930 (art nouveau - nieuwe zakelijkheid) in de mooie stad Delft.

Datum van activiteit: juli 2018
MuseumPrinsenhof, Public Relations Manager van Museum Prinsenhof Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018

Beste Peter K,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Hopelijk zien we je binnenkort nog eens terug in het museum!

Museum Prinsenhof Delft

Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Boeiend museum van historische betekenis. Nu was er een art nouveau tentoonstelling. Er is een museumwinkel.

Beste Jan K,

Museum Prinsenhof Delft

Beoordeeld op 6 juli 2018

We lieten Delft zien aan iemand die er nog nooit geweest is. Dan is het prinsenhof een must see als iemand die in Delt geboren en getogen is, maar er sinds haar 18de niet meer woont. Ik was er zelf al jaren niet meer geweest, maar leuk om te zien wat audiovisuele middelen een verrijking zijn. Indrukwekkend en leuk Bv Anna die zich uitliet over haar echtgenoot Willem van Oranje.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Delft is een mooie stad, centrum is van alles te beleven.
Maar een bezoek aan het museum het Prinsenhof hoort erbij en leer wat over de geschiedenis van o.a. Willem van Oranje ( Willem de Zwijger) een beetje vaderlandse geschiedenis hoort er bij.

Datum van activiteit: juli 2017
Beoordeeld op 17 mei 2018

Museum laat informatief en met veel interactie een stukje geschiedenis van Nederland zien. Interessante tijdelijks tentoonstelling over Delft in moderne tijden. Aanrader tijdens een bezoek in Delft.

Datum van activiteit: mei 2018