“Concert van der Mandelezaal”
Beoordeling van Museum Prinsenhof Delft

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 14,12*
Vanaf
Museum Prinsenhof Delft Entreeticket
Geclassificeerd als nr. 9 van 51 dingen om te doen in Delft
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Nederland ontdek je in Delft. In Museum Prinsenhof Delft, een uniek monumentaal gebouw en voormalig Hof van Willem van Oranje, beleef je de Nederlandse geschiedenis. Ervaar wat de Vader des Vaderlands ook nu nog voor ons land betekent. Ontdek hoe Delfts Blauw kon uitgroeien van een ordinair namaakproduct tot een wereldwijd Hollands icoon en hoe Delft en de Delftenaren met creativiteit, innovatie en een slimme handelsgeest hebben bijgedragen aan de ontwikkeling van Nederland.
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ihkv het Delft Chamber Music Festival hebben we een mooi concert meegemaakt in de Van Der Mandelezaal van het Prinsenhof. 'Daar woorden tekort schieten' was de naam van het concert. We hoorden werk van Joseph Haydn, pianosanate door Roman Rabinovich, prachtig! Vervolgens een serenade voor strijktrio van Ernst Dohnányi gespeeld door Lisa Ferschtman, Liĺi Maijala en Jacob Koranya. Na de pauze het Doric String Quartet met Strijkkwartet op. 130 van Ludwig van Beethoven.
Voor het concert en in de pauze werd de zaal koel gehouden door Klimarent. De temperatuur liep tijdens het concert behoorlijk op. Neem gewoon een waaier mee naar het concert, dat helpt!

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Interessante en mooi vormgegeven tentoonstelling over de synergie tussen kunstenaars, wetenschappers en industriëlen in de jaren 1890-1930 (art nouveau - nieuwe zakelijkheid) in de mooie stad Delft.

MuseumPrinsenhof, Public Relations Manager van Museum Prinsenhof Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2018

Beste Peter K,

Hartelijk dank voor je beoordeling. Hopelijk zien we je binnenkort nog eens terug in het museum!

15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Boeiend museum van historische betekenis. Nu was er een art nouveau tentoonstelling. Er is een museumwinkel.

Beste Jan K,

6 juli 2018 beoordeeld

We lieten Delft zien aan iemand die er nog nooit geweest is. Dan is het prinsenhof een must see als iemand die in Delt geboren en getogen is, maar er sinds haar 18de niet meer woont. Ik was er zelf al jaren niet meer geweest, maar leuk om te zien wat audiovisuele middelen een verrijking zijn. Indrukwekkend en leuk Bv Anna die zich uitliet over haar echtgenoot Willem van Oranje.

Bekijk meer beoordelingen
22 mei 2018 beoordeeld

Delft is een mooie stad, centrum is van alles te beleven.
Maar een bezoek aan het museum het Prinsenhof hoort erbij en leer wat over de geschiedenis van o.a. Willem van Oranje ( Willem de Zwijger) een beetje vaderlandse geschiedenis hoort er bij.

Reizigers die Museum Prinsenhof Delft bekeken, bekeken ook

In Museum Prinsenhof Delft geweest? Deel je ervaringen!