Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 156
PricelineUS$ 117
Hotels.comUS$ 156
TravelocityUS$ 156
Orbitz.comUS$ 156
eDreamsUS$ 117
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Heerlijk hotel midden in centrum van Delft op ca. 10 minuutjes lopen van station. Sfeervol, vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer met een erg klein bed (twijfelaartje). Gevraagd of er een kamer beschikbaar was met een groter bed. Daar werd echt moeite voor gedaan en is voor 1 van de 2 nachten ook gelukt. Kamers prima, heerlijk ontbijtje, lekker terras voor de deur op t water. Kortom, aanrader m te verblijven bij een bezoek aan Delft.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 maart 2021 via mobiele applicatie

Midden in het centrum een leuk hotel met vriendelijk personeel. Alle benodigde maatregelen mbt Covid waren prima in orde. Een afhaal 3 gangen menu voor 26,50 en een heerlijk ontbijt. Ook bij gebruik van de parkeergarage in de buurt is er een kortingkaart die beschikbaar wordt gesteld. Als alles weer open is komen we graag nog een keertje terug om de rest van de stad te zien.

Datum van verblijf: maart 2021
Chantal Kouwenhoven, Eigenaar van Hotel Johannes Vermeer, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 april 2021

Fijn te lezen, graag tot een volgende keer ;)

Beoordeeld op 7 maart 2021

Een heerlijk hotel midden in het centrum van Delft. Enorm genoten van het lekkere ontbijt en de moderne badkamer met bad. Het personeel was zeer vriendelijk en vanaf het begin voelde ik me al zeer welkom. De kamer was schoon en heel smaakvol ingericht. Een echte aanrader dus!

Datum van verblijf: maart 2021

Fijn te lezen. Dank jullie !

Beoordeeld op 14 februari 2021

Ik heb samen met mijn vriend een super fijn verblijf gehad in dit hotel. De medewerkers waren ontzettend vriendelijk, de kamer was mooi en schoon. En een heerlijk bed!
Daarnaast is het hotel gelegen in het centrum.
Wij hebben genoten!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 14 oktober 2020

We waren zijn als huwelijkstrip naar Hotel Johannes Vermeer gegaan. Eigenaar en personeel waren vriendelijk en behulpzaam. Sfeervolle inrichting in het hele hotel. Het hotel ligt in het hartje van de stad waardoor we te voet onze uitstapjes konden maken. Het ontbijt was goed, echter wel redelijk eenvoudig. Op de eerste avond hebben we in de bistro gedineerd. Dat was heerlijk en niet duur.

Datum van verblijf: oktober 2020