“Gezellig! Knus! Bier! ”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
17 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Kobus Kuch, blijft mijn favoriete kroeg in Delft. Zelfs als ik geen bier wil drinken, dan maken ze hier heerlijke jus of thee. Het appelgebak mag niet gemist worden! Hele gezellige kroeg, voor een date of met vrienden. De spelletjes achterin de hoek wordt zeer gewaardeerd : D

Datum van bezoek: februari 2020

31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van dit soort cafés, vol historie en nostalgie. Vlotte en attente bediening en goede porties.

Datum van bezoek: december 2019
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker neergestreken op het terras van Kobus voor een warme chocolademelk met warme appeltaart. Met of zonder slagroom, altijd lekker. Leuke en vlotte bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zitten op het plein en kijken naar al die mensen die langslopen.Genietend van een kopje koffie met de o zo bekende appeltaart van kobus kuch;een traktatie dat is het!!

Datum van bezoek: oktober 2019
18 oktober 2019 beoordeeld

Wij waren hier tussen de middag en hebben heerlijk geluncht. Daar zagen we dat hun appeltaart beroemd is: we moeten dus nog een keer terug!

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Kobus Kuch bekeken, bekeken ook

In Kobus Kuch geweest? Deel je ervaringen!