Tripadvisor

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van dit soort cafés, vol historie en nostalgie. Vlotte en attente bediening en goede porties.

Datum van bezoek: december 2019

16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker neergestreken op het terras van Kobus voor een warme chocolademelk met warme appeltaart. Met of zonder slagroom, altijd lekker. Leuke en vlotte bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zitten op het plein en kijken naar al die mensen die langslopen.Genietend van een kopje koffie met de o zo bekende appeltaart van kobus kuch;een traktatie dat is het!!

18 oktober 2019 beoordeeld

Wij waren hier tussen de middag en hebben heerlijk geluncht. Daar zagen we dat hun appeltaart beroemd is: we moeten dus nog een keer terug!

7 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig koffiehuis waar je overheerlijke appeltaart kan eten.
lekkere koffie en vriendelijke bediening

Reizigers die Kobus Kuch bekeken, bekeken ook

In Kobus Kuch geweest? Deel je ervaringen!