“Huisgemaakte appeltaart ”

Keukens: Nederlands
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
16 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker neergestreken op het terras van Kobus voor een warme chocolademelk met warme appeltaart. Met of zonder slagroom, altijd lekker. Leuke en vlotte bediening. Aanrader.

Datum van bezoek: december 2019

19 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk zitten op het plein en kijken naar al die mensen die langslopen.Genietend van een kopje koffie met de o zo bekende appeltaart van kobus kuch;een traktatie dat is het!!

18 oktober 2019 beoordeeld

Wij waren hier tussen de middag en hebben heerlijk geluncht. Daar zagen we dat hun appeltaart beroemd is: we moeten dus nog een keer terug!

7 oktober 2019 beoordeeld

Gezellig koffiehuis waar je overheerlijke appeltaart kan eten.
lekkere koffie en vriendelijke bediening

15 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in delft komt moet je naar kobus kuch. Dat is wat wij hoorden.
Voor de appeltaart. Flink stuk met flinke dot slagroom.
Aardige hap. Maar niet de lekkerste taart die wij ooit ooithebben gegeten.

Vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Kobus Kuch bekeken, bekeken ook

In Kobus Kuch geweest? Deel je ervaringen!