“Bovenverdieping met uitzicht over de Beestenmarkt”

Belgisch Bier Café Belvédère
Geclassificeerd als nr. 66 van 247 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch
15 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig café met op de eerste verdieping tafels met uitzicht over de Beestenmarkt. Veel verschillende soorten bier op de tap. Ook leuk dat er allerlei spellen liggen die je samen kunt doen.
Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2020
BelvedereDelft, Owner van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Bedankt voor uw positieve bericht. Tot snel!

8 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wandelend door Delft hier naar binnen. Gezellig, hapje, drankje. Prima bediening, lekkere Club Sandwich en het favoriete sporadisch te verkrijgen biertje Omer. Kortom een aanrader.

Datum van bezoek: december 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Gezellig dat u er was en heeft genoten van uw Omer biertje. Leuk om te horen en wij hopen u snel nog eens te mogen ontvangen!

2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Is prima te doen hier. Gezellige tent, vriendelijke bediening, veel keuze, goede maaltijden en een goede aanloop. Een aanrader dus

Datum van bezoek: november 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2019

Beste Edwin, Bedankt voor deze fijne beoordeling, dat vinden wij heel leuk om te horen! Tot snel?!

20 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De wildkaart is geweldig. Het personeel ia zeer vriendelijk en op de hoogte van het aanbod. En ruime keuze in goed passende bieren bij het zwijn en hert!
Wij komen hier zeker twrug

Datum van bezoek: november 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019

Wat een leuke beoordeling, heel erg bedankt daarvoor. Ik zal de complimenten doorgeven aan onze medewerkers, daar worden wij blij van! Tot snel!

29 oktober 2019 beoordeeld

Onlangs weer eens geweest voor een drankje.Ik vond de menukaart te druk en onduidelijk geworden. Ook de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Scheelt met andere bars soms wel 1 euro

Datum van bezoek: oktober 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Beste CarldD,

Bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat u onze menukaart druk en onduidelijk vindt. Vroeger stonden al onze bieren niet in de menukaart, dit zijn er inmiddels zo'n 100 dus wellicht dat dit voor de drukte heeft gezorgd. Wij zullen uw feedback meenemen in onze volgende menukaart.

Prijstechnisch heb ik meer informatie nodig om hier op in te kunnen gaan. Bepaalde producten zijn duurder, andere weer goedkoper dan bij de collega's, daarbij weet ik niet of deze ook op een A1 locatie zitten en of zij het personeel een degelijk salaris betalen of niet. Kortom dit is van veel factoren afhankelijk.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen, waarbij het makkelijker is om iets te kiezen én waarbij u niet het gevoel heeft dat u teveel betaald heeft, maar gewoon lekker kan genieten van een vers getapt biertje en/of een vers bereide en geserveerde maaltijd.

Floor Meeuwesse

Reizigers die Belgisch Bier Café Belvédère bekeken, bekeken ook

In Belgisch Bier Café Belvédère geweest? Deel je ervaringen!