Tripadvisor

Belgisch Bier Café Belvédère
Geclassificeerd als nr. 66 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch
2 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Is prima te doen hier. Gezellige tent, vriendelijke bediening, veel keuze, goede maaltijden en een goede aanloop. Een aanrader dus

Datum van bezoek: november 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 december 2019

Beste Edwin, Bedankt voor deze fijne beoordeling, dat vinden wij heel leuk om te horen! Tot snel?!

20 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De wildkaart is geweldig. Het personeel ia zeer vriendelijk en op de hoogte van het aanbod. En ruime keuze in goed passende bieren bij het zwijn en hert!
Wij komen hier zeker twrug

Datum van bezoek: november 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2019

Wat een leuke beoordeling, heel erg bedankt daarvoor. Ik zal de complimenten doorgeven aan onze medewerkers, daar worden wij blij van! Tot snel!

29 oktober 2019 beoordeeld

Onlangs weer eens geweest voor een drankje.Ik vond de menukaart te druk en onduidelijk geworden. Ook de prijzen zijn behoorlijk gestegen. Scheelt met andere bars soms wel 1 euro

Datum van bezoek: oktober 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2019

Beste CarldD,

Bedankt voor uw recensie. Wat jammer dat u onze menukaart druk en onduidelijk vindt. Vroeger stonden al onze bieren niet in de menukaart, dit zijn er inmiddels zo'n 100 dus wellicht dat dit voor de drukte heeft gezorgd. Wij zullen uw feedback meenemen in onze volgende menukaart.

Prijstechnisch heb ik meer informatie nodig om hier op in te kunnen gaan. Bepaalde producten zijn duurder, andere weer goedkoper dan bij de collega's, daarbij weet ik niet of deze ook op een A1 locatie zitten en of zij het personeel een degelijk salaris betalen of niet. Kortom dit is van veel factoren afhankelijk.

Wij hopen u nogmaals te mogen ontvangen, waarbij het makkelijker is om iets te kiezen én waarbij u niet het gevoel heeft dat u teveel betaald heeft, maar gewoon lekker kan genieten van een vers getapt biertje en/of een vers bereide en geserveerde maaltijd.

Floor Meeuwesse

15 september 2019 beoordeeld

Op vrijdagavond zat zowat het gehele terras vol en zag dit er erg gezellig uit. Besloten om hier binnen te dineren, ook hier zag het er sfeervol uit, maar helaas is het eten ons tegengevallen. Bij het voorgerecht bleek de sla die geserveerd werd bruin te zijn en de groenten bij het hoofdgerecht was koud. Nadat de borden van het hoofdgerecht werden opgehaald, zijn wij niet meer geholpen door de bediening. Hierdoor hebben we besloten naar de bar te gaan en daar af te rekenen.

Het is een leuk café voor een vrijdagmiddag borrel met een borrelhapje. Hiervoor zullen we zeker nog terugkomen, maar het dineren laten we aan een ander over.

Datum van bezoek: september 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2019

Beste Roos,

Bedankt voor uw eerlijke review en bij deze mijn oprechte excuses voor het tegenvallen van het diner. Ik vrees dat door de drukte buiten, binnen uit het zicht is verdwenen. Dit is absoluut niet de bedoeling en dit zullen wij dan ook bespreken hoe wij dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Al snap ik uw eerste reactie kunt u een op zich zelf staande ervaring niet afdoen als iets wat altijd voorkomt. Wij nodigen u dan ook van harte uit nog een keer te komen dineren. Mocht u dit nog lezen dan hoop ik dat u even de moeite neemt mij een berichtje te sturen via ons mail adres. Iedereen verdient tenslotte een 2e kans en u verdient een 2e kans op een heerlijk diner!

Floor Meeuwesse

14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste kennismaking met Delft. Op de gezellige beestenmarkt zaten we bij belvedère. DE drankjes kwamen vlot. Maar op de lunch moesten we wel even wachten.
Een uitsmijter en club sandwich. Bij de laatste dikke (te) stevig brood met summier beleg.
Smaken waren wel lekker. Maar de 12.50 niet waar voor geld.
Drankjes erg duur. Thee €2,50 en cola 2.70

Datum van bezoek: september 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Beste Marijke, bedankt voor uw recensie. Door de enorme drukte van afgelopen zaterdag met de open monumenten dag kwam het met de piek wel voor dat het even duurde voordat de keuken de stroom aan bestellingen kon bijwerken. Onze excuses daarvoor! Gelukkig kwamen de drankjes wel lekker vlot, en heeft u in elk geval smakelijk gegeten. Wij nemen uw feedback mee en hopen u wellicht nog eens te mogen ontvangen.

Reizigers die Belgisch Bier Café Belvédère bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Belgisch Bier Café Belvédère geweest? Deel je ervaringen!