“Ja”

Belgisch Bier Café Belvédère
Geclassificeerd als nr. 70 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Leuke plaats om tot rust te komen. Groot gamma van Belgische bieren, die perfect worden opgediend. Vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: augustus 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Hallo Franky,

Gezellig dat je er was en bedankt voor je fijne recensie.

17 juli 2019 beoordeeld

Prima plek om even uit te blazen en wat te happen en snappen tijdens een wandeling door het oude centrum van Delft, uitstekende lunchkaart, vrolijke vlotte bediening en vele heerlijke biertjes op de tap als in de fles.

Datum van bezoek: juli 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Bedankt voor uw mooie recensie en voor uw bezoek!

29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was vanmiddag lekker genieten op het zonnige terras van Café Belvedere. Zeer goede en prettige service mede met dank aan Robin!! Thanks!!!

Datum van bezoek: juni 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Wat leuk om te horen! Wij zullen de complimenten doorgeven aan Robin. Wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen.

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen een terrasje pikken in Delft
Ik bestelde een vega 12 uurtje.
De champignon soep was heerlijk met echte champignons.
Bediening was erg vriendelijk,het terras zat bomvol
Niks te klagen dus

Datum van bezoek: maart 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Beste Esther,

Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat u een fijne middag heeft gehad in ons mooie Delft en hopen u nog eens te mogen ontvangen!

Floor Meeuwesse

7 maart 2019 beoordeeld

In een 'typisch' kader hebben we lekker gegeten. Van kroketten tot carpaccio... zeer smakelijk als tussendoortje!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Belgisch Bier Café Belvédère bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Belgisch Bier Café Belvédère geweest? Deel je ervaringen!