“Heerlijk gelunched op het terras aan de Beetenmarkt”

Belgisch Bier Café Belvédère
Geclassificeerd als nr. 70 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Belgisch
17 juli 2019 beoordeeld

Prima plek om even uit te blazen en wat te happen en snappen tijdens een wandeling door het oude centrum van Delft, uitstekende lunchkaart, vrolijke vlotte bediening en vele heerlijke biertjes op de tap als in de fles.

Datum van bezoek: juli 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2019

Bedankt voor uw mooie recensie en voor uw bezoek!

29 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was vanmiddag lekker genieten op het zonnige terras van Café Belvedere. Zeer goede en prettige service mede met dank aan Robin!! Thanks!!!

Datum van bezoek: juni 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juli 2019

Wat leuk om te horen! Wij zullen de complimenten doorgeven aan Robin. Wij hopen jullie snel nog eens te mogen ontvangen.

31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen een terrasje pikken in Delft
Ik bestelde een vega 12 uurtje.
De champignon soep was heerlijk met echte champignons.
Bediening was erg vriendelijk,het terras zat bomvol
Niks te klagen dus

Datum van bezoek: maart 2019
BelvedereDelft, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Beste Esther,

Bedankt voor uw mooie review. Wij zijn blij dat u een fijne middag heeft gehad in ons mooie Delft en hopen u nog eens te mogen ontvangen!

Floor Meeuwesse

7 maart 2019 beoordeeld

In een 'typisch' kader hebben we lekker gegeten. Van kroketten tot carpaccio... zeer smakelijk als tussendoortje!

Datum van bezoek: maart 2019
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met wat vrienden een hapje gegeten bij Belvédère. Een mooie locatie en van binnen een mooi pand met de bovenverdieping... De inrichting was het echter nèt niet naar mijn mening...
Op zich veel keuze op de menukaart, behalve als vegetariër (laat staan als veganist), dan is er keuze uit twee hoofdgerechten. Ik houd van risotto, dus ik bestelde deze. Mijn tafelgenoten bestelden het groentebakje, lam en de tonijnsteak.
Helaas was de risotto niet eens lauw te noemen.. Ik heb meteen het gerecht teruggegeven aan de bediening, een paar minuten later kwam deze gloeiend heet terug. Fijn dat dit snel gebeurde maar een excuses van de bediening vond ik op z'n plek. Dit kon er helaas niet van af. Ook zou er kaas op de risotto zitten, maar die was mondjesmaat aanwezig en hierdoor helaas niet meer te proeven. Het gerecht was een goede portie, dat was wel prettig.

Tegen 21:00 werd het al maar drukker in dit café, op zich heel gezellig maar helaas maakt de slechte akoestiek dat men elkaar gaat overschreeuwen om zich verstaanbaar te maken.
Ik denk dat Belvédère heel veel potentie heeft, maar dit kwam in elk geval tijdens ons bezoek niet tot uiting...

Datum van bezoek: januari 2019
Belgisch Bier C... B, Eigenaar van Belgisch Bier Café Belvédère, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Bedankt voor uw beoordeling en bij deze onze excuses die onze bediening zeker had moeten maken. Ik zal dit met onze mensen bespreken en uw ervaring voorleggen.

Ik neem de wens voor meer vegetarische gerechten mee met het maken van de nieuwe kaart, wie weet kunnen we u daar nog mee verassen een volgende keer.

Qua akoestiek begrijp ik wat u bedoeld. Het ligt een beetje aan de plek waar u heeft gezeten, helaas is er in een monumentaal pand weinig aan te doen. Echter voor ons is het een goed teken, als u begrijpt wat ik bedoel.

Nogmaals bedankt voor uw feedback, hier kunnen wij wat mee en wij nemen uw tips en opmerkingen dan ook ter harte. Wij hopen u nog eens te mogen ontvangen!

Floor Meeuwesse

Reizigers die Belgisch Bier Café Belvédère bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Belgisch Bier Café Belvédère geweest? Deel je ervaringen!