“Gezellig lunchen en goede prijs- kwaliteitsverhouding”
Beoordeling van Leonidas Lunch-Tearoom

Leonidas Lunch-Tearoom
Geclassificeerd als nr. 73 van 266 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
12 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leonidas is een grote zaak, maar door de verschillende ruimten ervaar je dit niet zo. Het bleek een goede keuze om hier met m’n moeder en dochtertje te lunchen. Inrichting is zoals je van een klassieke lunchroom kunt verwachten.. ;)
Mn dochter stortte zich op een van de her en der geplaatste mandjes met speelgoed en vermaakte zich prima. De kaart is niet spectaculair of verrassend - sterker nog - een beetje gewoontjes - maar biedt voor ieder wat wils. Ik had een bruschetta met mozzarella en dit waren 2 flinke stukken brood en rijkelijk belegd. Echt smakelijk.En dat voor 5,90... Delft telt heel veel hippe koffie- en lunchtentjes, en dat is leonidas niet, maar het is een prima plek met vriendelijke bediening en lekkere gerechten. Oja... Misschien toch een klein beetje meegaan met de trend en behalve jus d’orange wat andere verse sappen aanbieden?

27 september 2017 beoordeeld

Op verzoek van moeder aldaar weer eens gaan lunchen. We waren er een paar jaar niet meer geweest. De zaak is behoorlijk uitgebreid en ziet er gezellig, maar hier en daar wat smoezelig uit. Jammer, het was altijd zo fris.....De bediening en service is nog steeds vriendelijk en correct. De kwaliteit is niet meer wat het was. Klaarblijkelijk is het veel drukker en een komen en gaan van mensen, heerlijk maar de verfijning is er hierdoor toch een beetje van af.....
Toch, het blijft een gezellige zaak voor een koffiestop....

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vrouw had ik een heerlijke lunch in de tuin! Knus, maar let op de .... De combi van brood en soep was heerlijk, de hartige helft van de high-tea zeer smakelijk en de bediening relaxed. Een oase in de stad. Niet doorvertellen hoor...

1 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leonidas blijft een leuk restaurant om terug te keren. Gemoedelijke sfeer en uitgebreide kaart.
De bruchetta met kaas, chorizo en garnaaltjes zijn een echte aanrader. Vriendelijk personeel. Zowel buiten als binnen voldoende zitplaatsen.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hebben vrouw en dochter een high tea arrangement besproken. Vol goede moed gestart met de high tea. Na de vraag van de bediening of we vis en vlees lusten waren we er klaar voor. Daarna vooral vis georiënteerd, geen sandwiches, teveel dille over het eten. Een aantal zaken laten staan en gestart met zoete stuk. Viel tegen qua samenstelling.
Of de scone nu scone was of cupcake qua smaak zijn we nog niet uit. Omdat we er misselijk van waren geworden, waarvan niet duidelijk, tussen de thee door maar een cola besteld.
Bediening onze ervaring weergegeven, deden er niets mee. Waren zeer onvriendelijk, en de schoonmaak liet ook te wensen over. Veel stof, plakkerige tafels, onverzorgd interieur.
45 euro afgerekend en een paar uur misselijk. Voor ons geen herhaling meer.

Reizigers die Leonidas Lunch-Tearoom bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Leonidas Lunch-Tearoom geweest? Deel je ervaringen!