“Gezellig restaurantje! ”

vr 3-4
20:00
Geclassificeerd als nr. 6 van 247 Restaurants in Delft
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige ontvangst, vier gangen verrassingsmenu was afwisselend en mooi opgemaakt. Goede uitleg erbij. Met fles wijn erbij 125 euro goed betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt. Wat ons betreft dicht tegen Michelin niveau aan.

Datum van bezoek: maart 2020

5 weken geleden beoordeeld

We kozen voor het verrassingsmenu en zijn zeer aangenaam verrast geweest! Wat een verfijnde combinatie van smaken. Een kok die zijn job kent! Het personeel is ook super vriendelijk en bereid de nodige uitleg te geven, ook daar waar om een aanpassing wordt gevraagd. Als je in de buurt bent, loop er binnen; er wacht een culinaire belevenis!

Datum van bezoek: februari 2020
24 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje. Het is niet sjiek maar gewoon een heerlijke sfeer en het eten is er heel erg goed. Jammer dat ze maandag en dinsdag dicht zijn anders waren we zeker nog eens terug gegaan. Aanrader!

Datum van bezoek: februari 2020
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x het verrassing menu gekozen
Dieetwensen was geen enkel probleem
Het zat vrij vol en dat was te merken in de soms wat trage bediening
Dat werd dan weer goed gemaakt door een extra tussendoortje
Door een communicatiestoornis geen dessert gekregen, wel koffie
Tip: als het druk is wat duidelijker spreken en niet een verhaaltje afraffelen

Wat we hebben gegeten smaakte prima

Datum van bezoek: december 2019
28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne locatie in het centrum van Delft. De bediening is super en het eten minstens net zo lekker. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, en een verrassing was het ook zeker. Bijzondere combinaties en allemaal erg lekker. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Het Vermeertje bekeken, bekeken ook

In Het Vermeertje geweest? Deel je ervaringen!