Tripadvisor
Delft

“2 x het verrassing menu gekozen”
Beoordeling van Het Vermeertje

Het Vermeertje
Een tafel reserveren
vr 21-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 299 Restaurants in Delft
7 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x het verrassing menu gekozen
Dieetwensen was geen enkel probleem
Het zat vrij vol en dat was te merken in de soms wat trage bediening
Dat werd dan weer goed gemaakt door een extra tussendoortje
Door een communicatiestoornis geen dessert gekregen, wel koffie
Tip: als het druk is wat duidelijker spreken en niet een verhaaltje afraffelen

Wat we hebben gegeten smaakte prima

Datum van bezoek: december 2019

28 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne locatie in het centrum van Delft. De bediening is super en het eten minstens net zo lekker. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, en een verrassing was het ook zeker. Bijzondere combinaties en allemaal erg lekker. Echt een aanrader.

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is niet al te groot en dat maakt het ook meteen een stuk gezelliger. Eten was van prima kwaliteit en personeel was vakkundig. Drankkaart is goed in orde, wat mijn beoordelingskwaliteit veel niet ten goede komt. In ieder geval zeer tevreden het restaurant verlaten.

17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was matig de bediening veelste snel
We hadden brood met dipsel maar kregen dit gelijk met het voor gerecht
Na hiervan wat gezegd over te hebben werd er geantwoord dat doen we altijd zo.
Overal prijs kwaliteit kan beter

10 november 2019 beoordeeld

Tomatensoep met veel te veel paprika. Vegetarisch gerecht dat uit niet veel meer bestond dan biet in een deegje. Aangebrande portobello, echt pikzwart. Smakeloze patat, hele kleine portie voor teveel geld. Erg kleine porties.

Reizigers die Het Vermeertje bekeken, bekeken ook

In Het Vermeertje geweest? Deel je ervaringen!