“Aanwinst voor Delft”

vr 3-4
20:00
Geclassificeerd als nr. 109 van 247 Restaurants in Delft
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op prachtig pleintje in Delft zit sinds een half jaar dit restaurant. Er is veel aandacht besteed aan de inrichting en is echt een bistro sfeer. De tafeltjes zijn wel echt klein en rond en we vragen ons af of als het echt helemaal vol zit of je dan echt zo op elkaar gepropt wordt... maar goed wij hadden geluk.
Bediening is vriendelijk en behulpzaam. Ook de kleding en het uiterlijk van bediening is doorgedacht in het concept. Alhoewel de erg korte rokjes van mij niet zo hoeven.
Nu het belangrijkste: het eten.
Dat was echt goed verzorgd! Kreeftensoep zoals je hem verwacht. Heerlijk vlees van goede kwaliteit. Wij hadden Bavette en entrecote. Mals en goed gebakken. Lekkere garnituur. Echt alles opgegeten, zo smaakvol was het. Wijnen hebben ze ook voldoende keus: aan het restaurant vast zit nu doorgang naar wijnbar die nu onderdeel is van het etablissement (voorheen bestond alleen de wijnbar er, ze hebben dit leuk aangepakt!). Ook hier is het druk en gaan de gasten na afloop nog wat drinken.
Al met al voor Delftse begrippen zeker een verrijking! Hier gaan we vaker komen.

Datum van bezoek: februari 2020

15 februari 2020 beoordeeld

Vandaag lekker gegeten. roerei met toast en zalm en een baguette Italiaanse ham. Koffie, thee en karnemelk (vaak niet aanwezig elders).
Alles goed van smaak en goed bereid.
Bediening is vriendelijk en allert

Datum van bezoek: februari 2020
31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede Brasserie voor lunch, diner en/of drankjes. Middelgrote zaak met kleine achterzaal plus gezellige bar. In het voorste gedeelte veel kleine tafeltjes met uitzicht op de altijd drukke Beestenmarkt. Vriendelijke soms wat amateuristische bediening, maar alles met een glimlach en goed bedoeld. Genoten van heerlijke lunchgerechten.

10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hertencapaccio was iets te koud maar wel heerlijk. Parelhoen met groenten en pastinaakmouseline. Ze zei puree maar het was verfijnder. Deze gerechten staan niet op de kaart. Je krijgt er dunne frietjes bij en een salade

Wel een beetje onhandige tafeltjes om die grote borden op te zetten ronde marmeren bistrotafeltjes. Ze hebben bijzet-tafeltjes.

Niet echt voordelig, prijzen liggen wat hoger dan elders maar de kwaliteit is goed.

2 december 2019 beoordeeld

Dit is een relatief nieuw restaurant en dat wilden we graag eens proberen. Het ziet er leuk uit, inderdaad een beetje een brasserie en er zitten vaak mensen.
De ontvangst was vriendelijk en met de menukaart kwam er ongevraagd een fles kraanwater op tafel, wat inderdaad Frans aandoet.
We kozen de kip en de tomatenstoof. Helaas was de stoof zo koud dat ik’ m terugstuurde met de vraag of hij warm gemaakt kon worden. Dat was geen probleem en ik kreeg vele excuses. Jammer was wel dat mijn tafelgenoot wel zijn kip kreeg en ik nog een tijdje moest wachten, dat was minder gezellig eten. Ook de kip was, hoewel lekker, niet al te warm. De tomatenstoof mag echt wel meer tomaten hebben, nu was het ratatouille.
Naast de excuses was een kopje koffie of thee na de maaltijd een leuke geste geweest.

Datum van bezoek: december 2019
brasseriemonastere, Eigenaar van Cafe Brasserie Monastere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Hartelijk dank voor uw eerlijke recensie en wij betreuren het dat uw diner zo is verlopen. Hopelijk krijgen wij nog eens een nieuwe kans om het goed te maken.
Wij zullen uw feedback terugkoppelen naar het team.
Mvg team Monastere

Reizigers die Cafe Brasserie Monastere bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Cafe Brasserie Monastere geweest? Deel je ervaringen!