Tripadvisor

vr 21-2
20:00
Geclassificeerd als nr. 112 van 299 Restaurants in Delft
31 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede Brasserie voor lunch, diner en/of drankjes. Middelgrote zaak met kleine achterzaal plus gezellige bar. In het voorste gedeelte veel kleine tafeltjes met uitzicht op de altijd drukke Beestenmarkt. Vriendelijke soms wat amateuristische bediening, maar alles met een glimlach en goed bedoeld. Genoten van heerlijke lunchgerechten.

10 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Hertencapaccio was iets te koud maar wel heerlijk. Parelhoen met groenten en pastinaakmouseline. Ze zei puree maar het was verfijnder. Deze gerechten staan niet op de kaart. Je krijgt er dunne frietjes bij en een salade

Wel een beetje onhandige tafeltjes om die grote borden op te zetten ronde marmeren bistrotafeltjes. Ze hebben bijzet-tafeltjes.

Niet echt voordelig, prijzen liggen wat hoger dan elders maar de kwaliteit is goed.

2 december 2019 beoordeeld

Dit is een relatief nieuw restaurant en dat wilden we graag eens proberen. Het ziet er leuk uit, inderdaad een beetje een brasserie en er zitten vaak mensen.
De ontvangst was vriendelijk en met de menukaart kwam er ongevraagd een fles kraanwater op tafel, wat inderdaad Frans aandoet.
We kozen de kip en de tomatenstoof. Helaas was de stoof zo koud dat ik’ m terugstuurde met de vraag of hij warm gemaakt kon worden. Dat was geen probleem en ik kreeg vele excuses. Jammer was wel dat mijn tafelgenoot wel zijn kip kreeg en ik nog een tijdje moest wachten, dat was minder gezellig eten. Ook de kip was, hoewel lekker, niet al te warm. De tomatenstoof mag echt wel meer tomaten hebben, nu was het ratatouille.
Naast de excuses was een kopje koffie of thee na de maaltijd een leuke geste geweest.

Datum van bezoek: december 2019
brasseriemonastere, Eigenaar van Cafe Brasserie Monastere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2019

Hartelijk dank voor uw eerlijke recensie en wij betreuren het dat uw diner zo is verlopen. Hopelijk krijgen wij nog eens een nieuwe kans om het goed te maken.
Wij zullen uw feedback terugkoppelen naar het team.
Mvg team Monastere

30 november 2019 beoordeeld

Service is erg goed. Gratis fles water op tafel bij diner. De wijnen op de kaart zijn heerlijk en bediening dacht nog even mee, op verzoek , of wijn lekker zou kunnen zijn bij gerecht. Relaxte sfeer en mooi ingerichte brasserie. Gerechten waren heerlijk. Complimenten aan de kok! Mooie aanwinst voor Delft!

Datum van bezoek: november 2019
Curiosity53189675213, Eigenaar van Cafe Brasserie Monastere, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2019

Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vinden het erg fijn dat wij u een mooie beleving hebben kunnen geven. Heel graag zien wij u een volgende keer weer. Mvg team Monastere

15 november 2019 beoordeeld

Eerst gezellig aan de bar een wijntje genuttigd en daarna in het sfeervolle restaurant gegeten. Op de menukaart staat heerlijke klassiekers. Leuke bediening en ik heb erg genoten van de gezelligheid en het heerlijke eten. Echt een aanwinst voor Delft en zeker een aanrader voor iedereen die van lekker eten en gezelligheid houdt.

Datum van bezoek: november 2019

Hartelijk dank voor uw mooie recensie en heel graag tot een volgende keer. Mvg team Monastere

Reizigers die Cafe Brasserie Monastere bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Cafe Brasserie Monastere geweest? Deel je ervaringen!