“Zeker de moeite waard!”
Beoordeling van Cafe Brasserie Monastere

Cafe Brasserie Monastere
Geclassificeerd als nr. 173 van 299 Restaurants in Delft
4 weken geleden beoordeeld

Ambiance is top, gastvrij, klassieke Franse gerechten goed uitgevoerd, geen overvolle kaart dus ook geen keuzestress ;-) lekker gegeten!

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Top. Wat een heerlijk gastvrij restaurant. Persoonlijk. Voortreffelijke gerechten. Mensen met liefde voor het vak. Aanwinst voor Delft

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Monastere is qua inrichting mooi en toont veelbelovend. Echter, van het concept ‘beleving’ wat zo veelbelovend op hun website wordt gepitcht hebben wij niets gemerkt. De bediening is onervaren en weet niet hoe het ‘hoort’ (met je vingers aan de glasrand een drankje neerzetten is niet bepaald hygiënisch). Er werd ons door de serveerster niet verteld dat er naast de kaart ook mosselen besteld konden worden.

Maar goed denk je dan, jong en nog onervaren, beginnersfoutje.
Helaas was het eten niet hoogstaand, weinig verrassend en best prijzig.
Voor ons niet de moeite waard om nog eens terug te komen. Jammer.

31 juli 2019 beoordeeld

Voor onze zondag lunch wilden we bij deze vernieuwde brasserie lunchen. Best nieuwsgierig na de aankondiging 'In de Buurt' Helaas ... in het nieuwe gedeelte kon nog niet geluncht worden. Heel raar, het zag er kant en klaar ingericht uit en het is dezelfde keuken. Dan maar in het bargedeelte op hoge stoelen aan een hoge tafel. Ging wel goed maar voelde als lunch aan de bar, niet de beleving waar we voor kwamen. De inrichting is zelfde stijl als het nieuwe gedeelte, modern. Toiletten waren wel een plus, ruim en schoon. De menukaart is niet groot, wel enige keus. Koffie is lekker koffie, kwaliteit en smaak eten was prima. Prijzen zijn wel aan de hoge kant. Garnalenkroketjes waren echt lekker, maar 13,50 is voor 2 kroketjes met 2 grote dikke plakken streekbrood zonder verdere opsmuk, toch te veel. En zeker in vergelijking met de Black Angusburger met alles erop en eraan met ook nog standaard apart een portie friet voor 15.50 wat wel een goede prijs is. Prijs kwaliteit kwantiteit verhouding kan dus beter!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Cafe Brasserie Monastere bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Cafe Brasserie Monastere geweest? Deel je ervaringen!