“Gezellig restaurant met fraai terras”

Grand cafe willem van oranje
Reserveren met
Grand cafe willem van oranje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 14 Koffie en thee in Delft
Keukens: Nederlands
Dineropties: Lunch, Diner
Beschrijving: Welkom bij Grand Cafe Willem van Oranje Dit sfeervolle Grand Café is gelegen aan het schitterende marktplein in Delft. Binnen de geschiedenis van Nederland is Delft vooral bekend doordat Willem van Oranje er vanaf 1572 heeft geresideerd en in Delft is bijgezet in de Nieuwe Kerk. Sinds Willem van Oranje in 1584 werd vermoord, worden de Oranjes sindsdien traditioneel in de Prinsenstad begraven. Door deze mooie historie hoefden we niet lang na te denken over de naam van het Grand Café.
19 maart 2018 beoordeeld

Het gezellige restaurant met mooi verwarmd buitenterras is gesitueerd op een prachtige locatie in Delft.
Namelijk aan de Markt.
Ook binnen is het restaurant sfeervol ingericht en heeft vriendelijke bediening.

3 maart 2018 beoordeeld

gezellig grand cafe mooi gelegen aan de markt
bediening deskundig, maaltijd goed
enkel jammer dat de verwarming laag/uit was op verzoek thermostaat hoger maar dat duurt wel even voor dat het effect merkbaar werd, jammer niet aangenaam.

21 januari 2018 beoordeeld

Al twee keer op het terras gezeten voor een kop koffie. Beide keren prima. bediening snel en vriendelijk

15 december 2017 beoordeeld

Bediening is erg beleeft en houdt rekening met je wensen! Erg gezellig restaurant! Het was erg druk, maar desondanks werden we toch snel geholpen.

15 december 2017 beoordeeld

Op 12 december bezochten mijn vrouw en ik per boot de lichtjesavond in Delft. Omdat de verwarming aan boord niet werkte kwamen we half bevroren in Delft aan en lopend van de Koepoort naar de Markt werden we ook niet warmer. We besloten dan ook het eerste restaurant dat we zagen en dat er behoorlijk uitzag te bezoeken. Dat was Willem van Oranje en wat hebben we daarmee geboft. Al zaten we buiten, door de glazen omheining en de grote gasverwarming achter ons waren we snel ontdooid. Voeg daarbij de hartelijke en kundige bediening en het voortreffelijke en betaalbare eten en het is begrijpelijk dat we het erg naar ons zin hadden. Bovendien konden we alles wat er op de Markt gebeurde goed zien en vooral horen. Ondanks de kou hadden wij een superavond en Willen van Oranje bevelen we dan ook van harte aan.

Reizigers die Grand cafe willem van oranje bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Grand cafe willem van oranje geweest? Deel je ervaringen!