“Goeie koffie op een goeie plek”

Grand cafe willem van oranje
Reserveren met
Grand cafe willem van oranje is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 5 van 13 Koffie en thee in Delft
Keukens: Nederlands
Dineropties: Diner, Lunch
Beschrijving: Welkom bij Grand Cafe Willem van Oranje Dit sfeervolle Grand Café is gelegen aan het schitterende marktplein in Delft. Binnen de geschiedenis van Nederland is Delft vooral bekend doordat Willem van Oranje er vanaf 1572 heeft geresideerd en in Delft is bijgezet in de Nieuwe Kerk. Sinds Willem van Oranje in 1584 werd vermoord, worden de Oranjes sindsdien traditioneel in de Prinsenstad begraven. Door deze mooie historie hoefden we niet lang na te denken over de naam van het Grand Café.
21 januari 2018 beoordeeld

Al twee keer op het terras gezeten voor een kop koffie. Beide keren prima. bediening snel en vriendelijk

15 december 2017 beoordeeld

Bediening is erg beleeft en houdt rekening met je wensen! Erg gezellig restaurant! Het was erg druk, maar desondanks werden we toch snel geholpen.

15 december 2017 beoordeeld

Op 12 december bezochten mijn vrouw en ik per boot de lichtjesavond in Delft. Omdat de verwarming aan boord niet werkte kwamen we half bevroren in Delft aan en lopend van de Koepoort naar de Markt werden we ook niet warmer. We besloten dan ook het eerste restaurant dat we zagen en dat er behoorlijk uitzag te bezoeken. Dat was Willem van Oranje en wat hebben we daarmee geboft. Al zaten we buiten, door de glazen omheining en de grote gasverwarming achter ons waren we snel ontdooid. Voeg daarbij de hartelijke en kundige bediening en het voortreffelijke en betaalbare eten en het is begrijpelijk dat we het erg naar ons zin hadden. Bovendien konden we alles wat er op de Markt gebeurde goed zien en vooral horen. Ondanks de kou hadden wij een superavond en Willen van Oranje bevelen we dan ook van harte aan.

6 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even tussen afspraken door kopje koffie gedronken. Vriendelijke bediening en door de heaters op terras is het met dit weer prima te doen om buiten te zitten. Aanrader

7 november 2017 beoordeeld

Mooie gerechtjes en erg smakelijk met zeer goeie en vriendelijke bediening voor iets meer dan 16 euro per persoon!! Een goeie biefstuk van het Waards rund en een mooie lamsbout met couscous. Vooraf gebakken Gamba's en carpaccio die beide erg goed smaakten. Kortom, niks mis mee en voor herhaling vatbaar.

John G, Eigenaar van Grand cafe willem van oranje, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 november 2017

Bedankt voor de leuke reactie en graag tot snel.

Vriendelijke groet,
Team willem van oranje

Reizigers die Grand cafe willem van oranje bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Grand cafe willem van oranje geweest? Deel je ervaringen!