germy2015
Deventer, Nederland

Uitstekend adres voor stedentrip.

4,0 van 5 bollen28 jan 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Zeer net hotel met bar op een toplocatie voor een stedentrip naar Delft. We hadden een kamer met uitzicht over de stad, prachtig. Goede kamer, fijn bed. Bij het ontbijt was er ruime keuze, ook voor mensen met speciale wensen. Vriendelijk personeel en service. Werd nageteld over vergeten bagage (werd opgestuurd).
Datum van verblijf: januari 2024
Kamertip: Ruime parkeerplekken in de door het hotel geadviseerde parkeergarage.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 mrt 2024
Beste gast,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te lezen dat u heeft genoten. Tot ziens in ons muziekhotel!

• Vio.com
  • ibis Styles
1.2 km van Hampshire Hotel - Delft Centre
Meer hotels in Delft bekijken
Beoordeeld op 10 september 2023 via mobiele applicatie

Hoge verwachtingen, slechts matig ingelost. Ontvangst was al matig, de man aan de balie wist zelfs niet hoe laat het ontbijt was, de collega's evenmin. Het driegangendiner was heel gewoontjes, zeker geen fijne keuken. Je kan in Delft veel lekkerder eten. De kamer was niet heel proper, er hingen nog vingerafdrukken van de vorige en er hing een vieze geur in de badkamer. Wel algemeen een rustige kamer. Ontbijt was ok, veel keuze, alleen ook niet heel vers. Er lag vb een beschimmelde sinaasappel in de fruitmand, en de pistolets lijken mij afbakbroodjes. Zeker geen 4 sterren waard.

Datum van verblijf: september 2023
Janine C, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2023

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wat jammer dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Onze excuses daarvoor! We bespreken uw feedback zodat we onze faciliteiten en services kunnen verbeteren. We hopen dat u toch heeft genoten van het mooie Delft.

Beoordeeld op 10 augustus 2023

Opvallend waren, naast de mooie en schone kamer met prachtig uitzicht (6e etage) over Delft, het uiterst vriendelijke personeel. Je voelde je echt welkom. Prima ligging dicht bij het centrum. Is een aanrader. Wij komen zeker terug.

Kamertip: Ga voor een borrel naar cafe De Doerak. Relaxte sfeer en vriendelijk personeel. Aanrader is de borrelplank XL
Datum van verblijf: augustus 2023

Dear Guest,

Thank you very much for your review about our hotel. We are happy you enjoyed your stay. We hope to see you another time in the beautiful city of Delft.

Kind regards,
Janine C.
Hampshire Hotel - Delft Centre

Beoordeeld op 3 augustus 2023 via mobiele applicatie

Nette kamers, spijtig genoeg met vast tapijt.
Kamer met bad, gevaarlijk in en uitstappen.
Klein tv toestel.
Lekkere driegangen diner.
Uitgebreid ontbijtbuffet.
Vriendelijke receptie.
Gelegen langs drukke rondweg. Vooral 's morgens lawaaierig.
Goede uitvalsbasis om Delft te leren kennen.
Zeer dicht aan centrum

Datum van verblijf: augustus 2023

Dear Guest,

Thank you very much for your review about our hotel. We will discuss your feedback and improve our facilities and services where possible. We hope to see you another time in the beautiful city of Delft.

Kind regards,
Janine C.
Hampshire Hotel - Delft Centre

Beoordeeld op 16 oktober 2022

Het is altijd stil Wanner het donker is omdat bij andere plekken was er heel veel geluid en mensen zijn vriendelijk en je kan fietsen huren, dat is ook leuk om door Delft te fietsen en het is ook heel groot en de mensen die hier verblijven zijn ook vriendelijk

Datum van verblijf: oktober 2022
Janine C, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2022

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te zien dat u het naar uw zin heeft gehad in ons muziekhotel.
Graag tot ziens in het mooie Delft!

Beoordeeld op 6 maart 2022 via mobiele applicatie

Prima hotel aan de rand van het centrum van Delft. Kies je voor city view dan heb je een prachtig uitzicht over het oude centrum van de stad. Vanuit de andere kamers is het uitzicht minder mooi. Het centrum is nog geen 10 minuten lopen. Kamers zijn ruim en netjes. In de lobby is een bar aanwezig en een gezellig zitje. Het restaurant is op de 1e verdieping. Bereikbaar met de lift.
Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Ik moest verblijf 2x verlengen en dat is prima geregeld.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Janine C, Marketing van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2022

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad.
We geven uw complimenten door aan het team.
Graag tot ziens in het mooie Delft!

Hampshire Hotel-Delft Cente