Bridges House Hotel(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
Best Western Museumhotels Delft(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Casa Julia(Delft)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
  • Gratis parkeren
galahotels.com
  • Gratis parkeren
TripAdvisor
TripAdvisor
22 mei 2018 beoordeeld

Een bijzonder leuk hotel op een boogscheut van het centrum van Delft. Een vlotte parkeermogelijkheid. Bovendien een gezellig hotel met uitstekende keuken. Dit betreft zowel het ontbijt als het restaurant.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Janine H, Manager van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor! We geven uw complimenten door aan het team.
Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest. Graag tot ziens in het mooie Delft.

22 mei 2018 beoordeeld

Wij keren elk jaar minstens 1 maal terug in het Hampshire in Delft.
Het is altijd weer een prettige ervaring. De kamers zijn compleet en schoon, het personeel is altijd vriendelijk, opgewekt en behulpzaam. De sfeer is relaxed en het ontbijt helemaal in orde.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste meneer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat uw verblijf wederom naar wens is geweest. Graag tot ziens in het mooie Delft.

19 mei 2018 beoordeeld

Alles was goed, de kamer, de ligging, de behulpzaamheid van het personeel. Het rekening houden met mijn beperkingen. Eten was heerlijk. Kortom het was een heel fijn hotel. We komen zeker terug als we in Delft moeten zijn.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor. Fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens is geweest.
Graag tot ziens in het mooie Delft!

10 mei 2018 beoordeeld

Wij kwamen pas rond middernacht aan bij het Hampshire Hotel. Ontvangst was vriendelijk en efficient, maar we kregen wel te horen dat onze auto eigenlijk niet op de parkeerplaats van het hotel mocht staan, die was namelijk niet van het hotel en was alleen voor bussen. Vanaf 8 of 9u 's ochtends werden er vaak parkeerbonnen uitgedeeld, dus konden we midden in de nacht de auto nog gaan verzetten...

Ondanks dit vreemde begin was de rest meer dan uitstekend. Onze kamer lag op de 8e verdieping, met een prachtig uitzicht op de oude binnenstad. Bedden waren uitstekend, badkamer idem, geen straatgeluiden.

Ontbijt 's ochtends was ook prima in orde. De ruimte is wat klein maar er was plaats voor iedereen. Uitgebreide sortering: brood, fruit, vleeswaar, kaas en warme gerechten.

Al met al is de Hampshire een uitstekende keuze als uitvalsbasis voor de Delftse binnenstad.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Janine H, Manager van Hampshire Hotel - Delft Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor en uw enthousiasme over ons hotel.
We geven uw complimenten door aan ons team.
Hopelijk tot ziens in het mooie Delft!

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weekendje weg met vrienden. Hotel lekker dichtbij het centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet. Even vragen naar glutenvrij brood en lekkere meergranenbroodjes werden geserveerd. Ook het diner werd op verzoek glutenvrij geserveerd. Keep it up!

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden

Beste meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review op Tripadvisor en uw enthousiasme over ons hotel.
We geven uw complimenten door aan ons team.
Hopelijk tot ziens in het mooie Delft!