“Bijzondere sfeer”
Beoordeling van Spijshuis de Dis Restaurant

Spijshuis de Dis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 247 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Zonder reservatie makkelijk een tafel voor twee gekregen en zeer vriendelijk onthaald. Het interieur doet denken aan een vroegere Hollandse kamer: je kan dit waarderen of niet; het schept wel een bijzondere sfeer. Op het eten valt niets aan te merken. Het is goed klaargemaakt en aangenaam geprensenteerd. De gerechten zijn, naar mijn mening, voldoende uitgebreid. Je komt er met een grote honger zeker aan je trekken.

Datum van bezoek: februari 2020

1 december 2019 beoordeeld

Lekker gegeten.aan de opgebrachte borden viel weinig of niets aan te merken.
Lekkere, betaalbare wijn

Vriendelijke bediening

Datum van bezoek: december 2019
30 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verzorgd, jammer dat de vegetarische gerechten allemaal paprika bevatten. Het interieur is superklassiek maar past helemaal in een historische stad als Delft.

29 oktober 2019 beoordeeld

Rustiek, pittoresk interieur => het is er gezellig tafelen. Gevulde champignons vond mijn vrouw niet zo waauw, mijn makreel wel zeer smaakvol. Prima hoofdgerecht (hert !) en lekkere Portugese wijn. Zeker een aanrader en terecht een topnotering in Delft !

21 oktober 2019 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Netjes verzorgd en smakelijke en aparte gerechten. Toch een paar minpunten, Een broodje met smeersels is lekker als het brood vers is. Helaas viel dit brood van binnen bijna uit elkaar, zo uitgedroogd was het en de korst hard en taai. Ook zou het fijn zijn als er keuze was tussen wit of bruin brood. ( niet iedereen houd van bruin brood) Het voor, hoofd en nagerecht was heerlijk. Alleen jammer dat er geen echte stevige slagroom op het nagerecht zit, maar slappe smakeloze spuit slagroom. Vers brood en ‘echte’ slagroom zou de kers op de taart zijn.
Wat het interieur betreft, de tafeltjes zijn erg klein en de stoelen zitten niet comfortabel.
De sfeer en interieur is gezellig en knus, en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog wel terug.

Reizigers die Spijshuis de Dis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Spijshuis de Dis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!