Tripadvisor

Beoordeling van Spijshuis de Dis Restaurant

Spijshuis de Dis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en verzorgd, jammer dat de vegetarische gerechten allemaal paprika bevatten. Het interieur is superklassiek maar past helemaal in een historische stad als Delft.

29 oktober 2019 beoordeeld

Rustiek, pittoresk interieur => het is er gezellig tafelen. Gevulde champignons vond mijn vrouw niet zo waauw, mijn makreel wel zeer smaakvol. Prima hoofdgerecht (hert !) en lekkere Portugese wijn. Zeker een aanrader en terecht een topnotering in Delft !

21 oktober 2019 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Netjes verzorgd en smakelijke en aparte gerechten. Toch een paar minpunten, Een broodje met smeersels is lekker als het brood vers is. Helaas viel dit brood van binnen bijna uit elkaar, zo uitgedroogd was het en de korst hard en taai. Ook zou het fijn zijn als er keuze was tussen wit of bruin brood. ( niet iedereen houd van bruin brood) Het voor, hoofd en nagerecht was heerlijk. Alleen jammer dat er geen echte stevige slagroom op het nagerecht zit, maar slappe smakeloze spuit slagroom. Vers brood en ‘echte’ slagroom zou de kers op de taart zijn.
Wat het interieur betreft, de tafeltjes zijn erg klein en de stoelen zitten niet comfortabel.
De sfeer en interieur is gezellig en knus, en vriendelijk personeel. Wij komen hier zeker nog wel terug.

9 oktober 2019 beoordeeld

Zeer onbedoeld en onverwachts bleken we terecht gekomen in een Nederlands restaurant zoals dat in de jaren 1980 - 1990 was. Ook de gerechten en vooral...hoe die geserveerd werden waren precies zo! Prijzen waren echter van deze tijd, dat is wat ons betreft, dus te hoog. Glas wijn 6,00, tafelwater 5,00, voorgerecht assortement 12,00. Hoofdgerecht Vis en stoverij voor 23,00 per stuk. Was geen culinair hoogstandje, draadjesvlees niet zacht genoeg. Kortom slechte prijs - kwaliteit verhouding. Dit was eens maar niet meer.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Lekker gegeten. Aangename vriendelijke bediening, lekker vlees, de huiswijn ook goed en alles aan prima prijs/kwaliteit.
Zeker voorherhaling vatbaar!
Top!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Spijshuis de Dis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Spijshuis de Dis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!