“Puur genieten doe je hier”
Beoordeling van Spijshuis de Dis Restaurant

Spijshuis de Dis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Nederlands
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
28 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer aangenaam restaurant, bijzonder vriendelijk personeel . We hebben hier zeer lekker gegeten , ons laten verrassen door de aanbevelingen die we kregen en dat was top! Is zeker een aanrader.

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant uitgekozen obv recenties en dat was een super keuze. Heel vriendelijk ontvangen door personeel dat lol lijkt te hebben in hun vak, eten was heerlijk met verrassende combinaties.

20 juli 2019 beoordeeld

Twee keer hier wezen eten. Kwaliteit van het eten is niet slecht maar we vinden de prijs iets te hoog voor wat je krijgt. Dit geld ook voor de drankjes. Personeel is vriendelijk, alleen duurde het de laatste keer een half uur voordat er iemand bij de tafel kwam om de kaart te brengen en te vragen of we iets wilde drinken. En dat terwijl niet eens alle tafels bezet waren.

18 juli 2019 beoordeeld

Wat een geweldige avond, sfeervol, heerlijk eten en het knusse samen zijn. Wat een bijzondere ervaring deze avond. Aanrader!

3 juli 2019 beoordeeld

Een enthousiaste eigenaar, goede keuken en mooie sfeer.
Het restaurant heeft een beperkt aantal tafels, dus er is ook tijd voor persoonlijk contact.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Spijshuis de Dis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Spijshuis de Dis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!