“Wegens corona thuis laten”
Beoordeling van Malee

Malee
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 15 van 247 Restaurants in Delft
Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Bij Malee vind je geen uitgebreide kaart. We willen dat je altijd het beste en meest verse van de Thaise keuken proeft en daarom stelt onze kokkin Malee zelf dagelijks het menu samen. Zo is er elke dag weer wat anders, maar altijd lekker en vers. Het drie-gangen menu bestaat uit een soep vooraf, vier gerechten met geurige Pandan rijst en een toetje na. Wil je vegetarisch eten of heb je bepaalde dieetwensen? Laat het ons weten en we zorgen ervoor dat het in orde komt. Eet smakelijk!
1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wegens corona thuis laten bezorgen. Snel bezorgd en werkelijk fantastisch eten! Vers en je proefde Thailand erin..

Datum van bezoek: maart 2020

15 januari 2020 beoordeeld

Fantastische bediening en heerlijk gegeten. Je krijgt hier gewoon gerechten van de keuken die ze op dat moment hebben. Erg leuk! Als je goed authentiek thais wilt eten moet je hier zijn.

Datum van bezoek: januari 2020
21 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Was echt een hele ervaring en super lekker Thais eten. We hebben hier met vrienden gegeten, met verschillende wensen. Dit was perfect en voor iedereen zat er wat tussen. We komen snel weer.

18 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wisten niet wat we moesten verwachten
Geen muziek aan ofzo zeer stil
Maar uiteindelijk heerlijk gegeten
Daar gaat het om
En mevrouw malee is zeer vriendelijk

9 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk authentiek gegeten. Gewoon niet te veel te kiezen maar alles lekker.
Het is wel erg gehorig.
De bediening is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Malee bekeken, bekeken ook

In Malee geweest? Deel je ervaringen!