“Lekker eten bij tante Malee”
Beoordeling van Malee

Malee
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 20 van 299 Restaurants in Delft
Keukens: Thais
Dineropties: Diner, Reserveringen
Beschrijving: Bij Malee vind je geen uitgebreide kaart. We willen dat je altijd het beste en meest verse van de Thaise keuken proeft en daarom stelt onze kokkin Malee zelf dagelijks het menu samen. Zo is er elke dag weer wat anders, maar altijd lekker en vers. Het drie-gangen menu bestaat uit een soep vooraf, vier gerechten met geurige Pandan rijst en een toetje na. Wil je vegetarisch eten of heb je bepaalde dieetwensen? Laat het ons weten en we zorgen ervoor dat het in orde komt. Eet smakelijk!
14 juli 2019 beoordeeld

Meer een huiskamer eethuis dan een restaurant, maar daar was de sfeer en de kwaliteit van het eten zeker niet minder door. Je wordt hartverwarmend verwelkomd, in ons geval door tante Malee zelf. Het eten was ontzettend lekker en als niet viseter was het vegetarische gerecht een heel goed en lekker alternatief.

Datum van bezoek: juli 2019

5 juli 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten met mijn vrouw en ouders. Was vooraf Tom yum met garnalen en kip met kokosmelk. Hoofdgerechten waren kip met cashewnoten, gefrituurde vis beef in groene curry en roergebakken groenten. Nagerecht was ananas en watermeloen. We hebben hier heerlijk van gesmuld en het was ook gezellig dat tante Malee zelf in het restaurant was. Ze kwam gezellig even kletsen en we kregen bij het weg gaan allemaal een dikke knuffel van haar. De bediening was goed en attent en zeer vriendelijk. De porties van het eten zijn groot te noemen. Al met al een restaurant om vaker heen te gaan. Tante Malee en team
bedankt voor de fijne avond en het heerlijke eten.

Datum van bezoek: juli 2019
6 april 2019 beoordeeld

Als je een liefhebber bent van de échte Thaise keuken…
Als je bereid bent om te eten wat de pot schaft (= dagmenu) (weliswaar is er altijd een vegetarisch alternatief)…
Als je kunt omgaan met de betrekkelijke herrie van een ‘huiskamer-restaurant’…
… dan is Malee een aanrader!
Voortreffelijk eten. Drie gangen: soep, hoofdgerecht bestaande uit zoveel verrukkelijke rijst als je wilt en een schaal met vier kleine gerechten, dessert. €18,50 p.p.
Zelf had ik een groentegerechtje, twee verschillende tofugerechtjes en een tempehgerechtje; mijn disgenoot had dezelfde groenten en gerechtjes met kip, rundvlees en garnalen.
Het toetje was verse mango.
Thais Singha-bier à €4, een potje thee à €3,50 en een espresso à €2,40.
Ik verheug me op m’n volgende bezoek!
Drie punten:
- Reserveer tijdig! Dit restaurant is heel populair!
- De toiletvoorzieningen zijn een duidelijk minpunt.
- Malee ligt een paar minuten van een tramhalte (1), zodat gratis parkeren bijvoorbeeld in de buitenwijken van Den Haag (Madame Curielaan) en dan een kort ritje met de tram bespaart aardig wat parkeergedoe in Delft zelf.

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld

De sfeer was top, het eten fantastisch, we hebben genoten het is een vast staand menu, dus eten wat de pot schaft, en dat heeft ook wel eens wat

Datum van bezoek: maart 2019
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan Malee is een belevenis. Geen kaart, je eet wat er is klaargemaakt. Heerlijk thais eten gecombineerd met een thais biertje. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Prijs is meer dan schappelijk.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Malee bekeken, bekeken ook

In Malee geweest? Deel je ervaringen!