“cullinair feestje op prachtige locatie”
Beoordeling van Restaurant Kruydt

Restaurant Kruydt
Reserveren met
Restaurant Kruydt is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 48 van 270 Restaurants in Delft
30 mei 2018 beoordeeld

Je zou zo hopen dat dit een groot succes wordt. Alle ingrediënten zijn aanwezig: mooie locatie, leuke ambience goed personeel en een uitstekende keuken.Het restaurant is nog niet zo lang open en is in het oude Kruithuis gesitueerd, dat prachtig is gerestaureerd. Kosten nog moeite zijn gespaard om dit complex op een hoog niveau te brengen. Hulde!
Op zo'n dinsdagavond is er natuurlijk weinig te doen e we waren bijna de enigen. We werden gastvrij ontvangen en met een heerlijk glaasje wijn konden we het menu doornemen. We lieten ons verrassen met het menu surprise. Het was geen enkel probleem het dessert te laten vervallen en in te ruilen voor een extra midden gerecht. De kok schept er een eer in om met allerlei leuke kruiden te werken en verder met mooie producten.. De wijnkaart is ook prima in orde en er is voor elk wat wils.
Dit restaurant verdient het om veel meer bekendheid te krijgen zodat er nog meer mensen kunnen genieten.

21 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen vrijdag genoten van een heerlijke lunch. We hebben de chef de ruimte gegeven om ons te verrassen. En dat is gelukt! De sommelier schonk bij elk gerecht een bijpassende wijn. Overall: wijn-spijs combinatie echt super. De entourage sluit hier perfect op aan en maakt het plaatje compleet. Modern, stijlvol, warm, maar niet te chique op een prachtige (en voor ons onbekende) locatie middenin het centrum van Delft. Ga zo door!

1 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben eerlijk en heerlijk gegeten en gedronken in dit pas geopende restaurant wat eerst een ruïne was is prachtig hersteld in de oude glorie.
Naar mijn smaak werd er te weinig groente geserveerd maar ja ik ben nu eenmaal een groente eter maar de bavette was perfect en het kaasplankje ook, en het bedienende personeel was heel professioneel, mijn complimenten!

Dennis V, General Manager van Restaurant Kruydt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 mei 2018

Hartelijk dank voor uw bericht en graag tot ziens.

27 april 2018 beoordeeld

Kruydt is nieuw in Delft. Een geweldige toevoeging op het al bestaande restaurantaanbod. Kruydt is vernieuwend en gevestigd op een geweldige historische locatie. Inrichting is mooi en intiem. Personeel is vriendelijk en heeft duidelijk kennis van zaken. Op de binnenplaats is een terras aanwezig. De bovenverdieping is, in tegenstelling tot de begane grond niet heel bijzonder. Er zijn enkele zalen voor zakelijke bijeenkomsten. De toiletten zijn ook op de 1e etage. Voor mindervaliden is dat niet handig. De prijs/kwaliteit is absoluut goed.

Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent. Voor onze mindervaliden gasten is er op de begane grond nog een mindervalide toilet aanwezig. De zalen op de eerste verdieping zijn te gebruiken voor vergaderingen en uiteraard in combinatie met arrangementen in het restaurant. Graag tot snel weer in Kruydt.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Reizigers die Restaurant Kruydt bekeken, bekeken ook

Delft, Zuid-Holland

In Restaurant Kruydt geweest? Deel je ervaringen!