“Super!”
Beoordeling van House of Frites

House of Frites
Geclassificeerd als nr. 87 van 301 Restaurants in Delft
4 weken geleden beoordeeld

Mega lekkere patat en top service ! Ook is het zo klaar, prijs kwaliteit verhouding vind ik ok goed, je betaalt zon 2,40 voor een patatje.

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier minimaal 1x per maand. De friet is zo vers als maar zijn kan (aardappels worden voor je neus gesneden tot friet). Lekker krokante biologische friet! De kipstukjes móét je ook echt proberen. Ook biologisch, dus ontzettend sappig en mals met een krokante korst en een lekkere licht pittige saus erbij. Geen vies droog separatorvlees zoals de kipnuggets bij de McDonalds, maar een echt dik stukje filet. Heerlijk!

Datum van bezoek: september 2019
30 juli 2019 beoordeeld

Mijn vriend had de gewone friet, die waren erg lekker. De zoete aardappel friet viel tegen, zat weinig smaak aan. Heb ze op andere plekken vele male beter gehad. De jongen die ons hielp kwam van onverschillig over. Jammer, service is zo belangrijk.

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld

Aanrader! Super lekkere bui patat, en de beste sausjes, zoals echte tomaten ketchup! Daarnaast zijn ook de mannen achter de balie top!

Datum van bezoek: juni 2019
26 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn en goeie kwaliteit! Huisgemaakte friet die terplekke wordt gemaakt! Heel goede optie - Beste frieten in Delft!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die House of Frites bekeken, bekeken ook

In House of Frites geweest? Deel je ervaringen!