“Aanrader”
Beoordeling van Urban Axe Throwing

Urban Axe Throwing
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Recreatie en spellen in Delft
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Laat het beest in je los en ervaar het extatische gevoel als jouw hakbijl de bulsseye raakt! Urban Axe Throwing is hip, het is nieuw en het is nu eindelijk ook in Nederland te doen! Kom bij ons bijlen werpen met je vrienden of collega's onder het genot van een drankje en beleef de sensatie van dit moment!
Nuttige informatie: Voedsel te koop, Toiletten
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg positief bevallen. Een persoonlijke binnenkomst met enthousiast personeel. De uitleg die je krijgt is goed, zou misschien nog iets beter persoonlijk gecoacht kunnen worden. Daarna is het een kwestie van punten scoren, dat wordt op een leuke manier begeleidt. Een aanrader voor een vrijgezellenfeest

27 mei 2018 beoordeeld

Gevonden via TripAdvisor, bleek deze plaats nog maar net te bestaan. Als avontuurlijke personen sprak ons dit onmiddelijk aan.
Hartelijk werden we ontvangen, en na een drankje en een kort woordje uitleg mochten we beginnen met bijlen te werpen.
Professioneel wordt het je uitgelegd en wordt je begeleid tot het doorklieven van het doel op het einde van de werp-baan!
Eenmaal het testosteron gehalte bij iedereen voldoende gestegen is, gaan ze over tot een klein toernooi'tje waarin de punten bijgehouden worden. Deze kleine strijd wordt dan beslecht met de nodige glorie voor de winnaar. Zeker een aanrader

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren er in het begin een beetje sceptisch over, maar eenmaal gedaan te hebben is het echt super cool! Wat een kick geeft het zeg, gooien met een echte hakbijl. Leuke aankleding, gezellig personeel en lekker informeel sfeertje. Aanrader!

23 mei 2018 beoordeeld

Makkelijk? In het begin niet maar als je eenmaal een beetje het gevoel te pakken hebt gaat het steeds beter en beter..., en dat smaakt naar meer. Met twee handen gooien gaat mij beter af en geeft echt een WoW gevoel. Dit moet je gewoon gedaan hebben

Bekijk meer beoordelingen
23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag kennis gemaakt met de Axe Trowing, in één woord: Geweldig!!
In het begin is het even aftasten hoe je het beste kan gooien maar eenmaal de smaak te pakken geeft het een heerlijk gevoel om te zien hoe de bijl het hout raakt

Reizigers die Urban Axe Throwing bekeken, bekeken ook

Zoetermeer, Zuid-Holland
Den Haag, Zuid-Holland

In Urban Axe Throwing geweest? Deel je ervaringen!