“Heerlijk en gastvrij ”

Chocolate Company Café Delft
Geclassificeerd als nr. 45 van 299 Restaurants in Delft
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Via de spoordeelwinkel een kortinsbon gekregen voor chocomelk. Gezellig interieur en heel leuk dat je uit alle choc lepels mocht kiezen. Choc lepel mocca was heerlijk. Er een bordje met 4 mini bonbons erbij genomen, zalig. Het is maar goed dat deze zaak niet in mijn woonplaats zit . Ik werd bediend door een vriendelijke jongen met aandacht en uitleg.
Aanrader!
Oh en buiten de zaak staat dit mooie blauwe hart.

Datum van bezoek: februari 2020

23 november 2019 beoordeeld

Door een kortingsvoucher voor de nieuwe kerk kwamen we bij de Choco Compagny. Choco Compagny ligt nl ter hoogte van de voorzijde van de kerk aan de markt. Bij binnenkomst werden we warm verwelkomd. En de sfeer in de ruimte was prettig. Je kan hier niet zo maar een chocolade melk bestellen... er zijn ontzettend veel smaken. Het zijn zelfbereide lepels met chocolade die je in de warme melk moet laten smelten. Samen met een taartje al snel een hele lunch (in ons geval). Omdat ik zeer geinteresseert was in de herkomst van de cacao en de hoeveelheid cacao per glas kwam de eigenaar dit allemaal aan tafel uitleggen. De man is zeer gepassioneerd vwb de chocolade en kon ons zeer veel vertellen. Echt iemand met passie voor z’n vak. De (koffie)choco shop was schoon en met een invalidetoilet (zie je niet vaak). We hebben hier heerlijk ontspannen genoten van onze chocolade .

Datum van bezoek: november 2019
5 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om even te pauzeren tijdens een stadsrondwandeling.

De chocolademelk met sinaasappel en hot chili was verrukkelijk. Je kunt kiezen uit 60 smaken en de bediening is erg enthousiast over chocolade wat heel leuk overkomt.

Datum van bezoek: november 2019
23 oktober 2019 beoordeeld

Een heel klein chocoladen cafe in Delft. Je moet geluk hebben wil je een plaatsje vinden. De kaart is ingewikkeld. Als je van chocolade houdt kun je hier goed terecht.

Datum van bezoek: augustus 2019
15 oktober 2019 beoordeeld

Dicht bij de markt gelegen. Hier terechtgekomen door een bon voor gratis koffie of thee ons aangeboden bij aankoop van een combi-ticket voor de 2 protestantse kerken (Oude en Nieuwe Kerk, 5,50 € samen). Hier niet alleen genoten van gerookte zalm met avocado en bladspinazie (10,95€) maar ook van verschillende lekkernijen, met of zonder chocolade, en ook van de heel vriendelijke bediening

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Chocolate Company Café Delft bekeken, bekeken ook

In Chocolate Company Café Delft geweest? Deel je ervaringen!