“Lekker”

Chocolate Company Café Delft
Geclassificeerd als nr. 54 van 299 Restaurants in Delft
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere schwarzwalder taart, mooie latte art en heel vriendelijk personeel. Zeker een aanrader voor een koffiemoment tijdens het winkelen.

Datum van bezoek: februari 2019

26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Chocomelk gemaakt van warme melk en chocopops
Daarnaast heerlijke truffels en andere bonbons. Heel aardig kundig personeel.
Gezellige tent. Keurig (invalide) toilet

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld

Heerlijke High Choc met alles erop en eraan. Leuk concept, gevarieerd en uitgebreid. Persoonlijk welkom en aandacht. We hebben genoten. Aardig en attent personeel.

Datum van bezoek: december 2018
30 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier koffie mét gedaan. Het was heerlijk! Tel daarbij het supervriendelijke personeel bij op en je dag kan niet meer stuk. We komen uit het hoge noorden en de eigenaar nam alle tijd om de highlights van deze prachtige stad te noemen. Bezoek je Delft, drink hier dan je koffie en proef de sublieme chocolade.

Datum van bezoek: augustus 2018
Eric J, Owner van Chocolate Company Café Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2018

Beste Marjolein,

Dank voor je review. Wat een aardige woorden!
Het was ons een genoegen om jullie te mogen ontvangen.
Hopelijk dalen jullie nog eens af in zuid-westelijke richting.

Sweet Regards!

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een ideaal begin van je weekend. Heerlijke chocolade. Super gezellige bediening. De chocolade fondue is een aanrader - met fruit (dus gezond).

Datum van bezoek: april 2018
Eric J, Owner van Chocolate Company Café Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2018

Dankjewel voor je review. Het maakt ons blij dat je het naar je zin hebt gehad!

Reizigers die Chocolate Company Café Delft bekeken, bekeken ook

In Chocolate Company Café Delft geweest? Deel je ervaringen!