Tripadvisor
Delft
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Weinig op aan te merken.”
Beoordeling van Moeke Delft

Moeke Delft
Geclassificeerd als nr. 67 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Iedereen komt graag bij Moeke over de vloer. Voor een kop koffie, een broodje of om ’s avonds lekker aan te schuiven voor het eten. Moeke zorgt voor de hapjes en de drankjes. En zoals iedere Moeke zou doen, betaalt ze je internetkosten. Je hoeft dus alleen jezelf mee te brengen. En wat gezelschap. Maar Moeke’s wil is geen wet. Bij Moeke kan alles. Het is er altijd gezellig. Een plek waar je elkaar ontmoet en waar je je vrienden mee naar toe neemt. Bij Moeke is ruimte voor alles. Thee drinken in het gezellige grand café of een goed gesprek op Moeke's terras, een biertje aan Moeke’s Bar, een goed bord eten uit Moeke’s Keuken of dansen op de tafel van Moeke. Bij Moeke is het altijd feest. Want zeg nou zelf, iedereen houdt toch van Moeke?
5 januari 2020 beoordeeld

We kwamen hier terecht voor een uitgebreide lunch, het was erg druk maar er was nog een tafeltje vrij naast de doorgang naar de keuken. Prima plek, geen last van gehad. De kaart is zeer uitgebreid en divers. Ik koos voor Moeke's burger en mijn vrouw voor de zalmmoot. Beide gerechten waren erg lekker en de friet, geserveerd in een puntzak was ruim voldoende en ook erg lekker. Als nagerecht kozen we voor het toetje "van alles wat" maar wilden er een bestellen en samen delen, dat was ook geen probleem en we kregen beiden een dessertbestek.
De bediening was dus vriendelijk en ook vlot ondanks de enorme drukte. De spreuken aan de muur , op de menukaart en op o.a. de servetten zijn leuk gevonden.
Het was eigenlijk gewoon perfect.

Datum van bezoek: januari 2020
Moeke_Bar_en_Keuken, Eigenaar van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2020

Beste Joost,

5 januari 2020 beoordeeld

We hebben hier een brunch gedaan tijdens de kerstdagen. Restaurant is sfeervol ingericht. Verrassend goed toegangelijk voor mensen met rolstoel. Biedt een gevarieerd menu voor elk wat wils. Eten is van goede kwaliteit en vers. Bediening vond ik zeer attent en communicatief. Aanrader!

Beste Glenn,

4 januari 2020 beoordeeld

Samen met het gezin hebben wij een Moeke doet goed avond gewonnen. En wat was dit een geweldige avond! Samen met het gezin mochten wij alles bestellen wat wij wilde. Het personeel was zo vriendelijk en lief.

In 1 woord GEWELDIG.

Beste Emily,

20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige indeling. Maar reserveren vanaf 6 personen. We komen met 4 en worden aan een tafel voor 8 gezet die tot 20u vrij is. 5 minuten erna komen er 4 binnen en die krijgen direct een 4 persoon travel naast ons. Wij moesten om 19.45 verkassen. Bediening is niet heel beleefd. Eten koud. Voor een nagerecht is veel te veel, bij alle 4 en diverse gerechten.

Datum van bezoek: december 2019
Moeke_Bar_en_Keuken, Manager van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2019

Beste Sander,

Wat vervelend dat jullie Moeke hebben ervaren als 'net niet'
Graag kom ik met u persoonlijk in contact om het een ander toe te lichten.
Zou u contact met mij op willen nemen via info@moekedelft.nl?

Rene

11 december 2019 beoordeeld

We werden snel en vriendelijk geholpen, tot het dessert dat we gelijk met de koffie wilden.
De koffie kwam snel en was al op voor einde.ijk het dessert kwam, een proeverij.
Tja koffie op: dan bestelt u toch nog meer koffie was het antwoord. Er was een probleempje in de keuken, daarom duurde het zo lang, sorry hoor!
De rekening vragen was het volgende probleem het duurde en duurde.
Pas toen we onze jassen aan deden kwam de rekening: er was een ander probleempje geweest. Het eten was goed, het dessert minder, de crème brûlée leek verbrand, maar was een onderdeel van het gerecht.

Datum van bezoek: november 2019
Moeke_Bar_en_Keuken, Manager van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2019

Beste RadlaB60,

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u snel en vriendelijk bent geholpen.
Helaas lees ik dat er ook een aantal dingen niet helemaal zijn gegaan zoals het normaal gesproken bij Moeke gaat.
Zou u contact met mij op willen nemen via info@moekedelft.nl om mij iets uitgebreidere informatie te geven? Op deze manier zou ik graag willen voorkomen dat andere gasten in de toekomst hetzelfde overkomt en willen kijken of ik u ergens mee tegemoet kan komen.

Rene

Reizigers die Moeke Delft bekeken, bekeken ook

In Moeke Delft geweest? Deel je ervaringen!