“Gezellig, goed en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Moeke Delft

Moeke Delft
Geclassificeerd als nr. 78 van 299 Restaurants in Delft
Beschrijving: Iedereen komt graag bij Moeke over de vloer. Voor een kop koffie, een broodje of om ’s avonds lekker aan te schuiven voor het eten. Moeke zorgt voor de hapjes en de drankjes. En zoals iedere Moeke zou doen, betaalt ze je internetkosten. Je hoeft dus alleen jezelf mee te brengen. En wat gezelschap. Maar Moeke’s wil is geen wet. Bij Moeke kan alles. Het is er altijd gezellig. Een plek waar je elkaar ontmoet en waar je je vrienden mee naar toe neemt. Bij Moeke is ruimte voor alles. Thee drinken in het gezellige grand café of een goed gesprek op Moeke's terras, een biertje aan Moeke’s Bar, een goed bord eten uit Moeke’s Keuken of dansen op de tafel van Moeke. Bij Moeke is het altijd feest. Want zeg nou zelf, iedereen houdt toch van Moeke?
4 weken geleden beoordeeld

Afgezien van mijn bitterballenverhaal vind ik het bij jullie altijd gezellig, het eten is meestal heel goed en het personeel is altijd vriendelijk.
Dit om het beeld even compleet te maken.

Datum van bezoek: april 2019
Moeke_Bar_en_Keuken, Manager van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Beste Julie, hartelijk dank voor de aanvullende info. Tot snel!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Via een recensie lijst bij Moeke terecht gekomen en we hebben echt heerlijk gegeten! We hadden een kindje van bijna 2 en 1 van 4 bij ons, die kregen een kleur en doe boek met potloden en hebben zich goed vermaakt. Daarin staat het kindermenu, dat staat niet op de grote kaart dus hadden wij gemist (werd ons ook niet verteld). Bediening was wat gehaast, maar wel heel vriendelijk. Wij hebben er goed gegeten in een prima setting!

Datum van bezoek: augustus 2019
Moeke_Bar_en_Keuken, Manager van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Hi Yvonne, hartelijk dank voor de 5 sterren review! Hopelijk tot snel.

10 augustus 2019 beoordeeld

Al een paar keer heerlijk gegeten bij Moeke rond 18:00 uur. De laatste keer had mijn man de lamsbout en die was fantastisch. Zo lekker proef je hem zelden. Zelf neem ik meestal de oriëntaalse salade met kip, daar eet ik mijn vingers haast bij op. Nergens heb ik nog zo'n heerlijke salade gegeten. Voor de kok onze grote complimenten!
En de patat is ook echt heerlijk (zou eigenlijk geen patat moeten heten, maar een mooiere naam). Alleen die muziek! Die staat echt veel te hard. De ene medewerker wil hem best wat minder hard zetten, maar een ander zegt: nee, dat hoort bij Moeke. Dat vinden wij wel jammer, want anders zouden we zeker vaker komen.

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste Anneke, hartelijk dank voor de uitgebreide review! Mochten jullie de volgende keer weer komen zoeken we een plekje voor u waarbij u niet zo dicht bij de boxen zit.
Hopelijk tot snel!

4 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gemoedelijk, lekker en wat een grote porties! Kreeftenweek was top. Absolute aanrader en meer dan de moeite waard tijdens bezoek aan Delft

Datum van bezoek: augustus 2019

Beste Zumker, hartelijk dank voor de 5 sterren review! Tot snel bij Moeke!

2 augustus 2019 beoordeeld

Moeke is een eetcafé zoals er zoveel in Delft zijn. Maar ik heb mij laten vertellen door een Delftse kroegtijger dat Moeke een van de weinige restaurants in Delft is waar je een goede lunch kan krijgen. Dat laatste kan ik beamen. De lunch met een lekkere biefstuk (keuze uit 180- of 250 gram) was heerlijk. Ook de salade van mijn tafelgenote was voortreffelijk met veel grote garnalen en gerookte zalm. Moeke bevindt zich op de Beestenmarkt, een toplocatie in Delft.

Datum van bezoek: augustus 2019
Moeke_Bar_en_Keuken, Manager van Moeke Delft, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2019

Beste Eric,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Hopelijk mogen we u snel weer ontvangen!

Reizigers die Moeke Delft bekeken, bekeken ook

In Moeke Delft geweest? Deel je ervaringen!