travelup.com
Expedia.comUS$ 133
PricelineUS$ 137
TravelocityUS$ 133
Beoordeeld op 12 juni 2022

Ik ben samen met mijn vriend heel vriendelijk en fijn ontvangen in dit hotel. Het personeel is erg vriendelijk. Er is niet veel keuze in eten als je gaat dineren maar het eten waar je uit kan kiezen is heerlijk! Het ontbijt is lekker en er is genoeg keuze. Alles word vers gemaakt. Goed geregeld! Verder was de kamer top. Wij hadden een comfort deluxe plus kamer. Alles was netjes schoon en alle badproducten die je nodig hebt liggen allemaal klaar voor gebruik. We zaten op de 5e etage en hadden heel mooi uitzicht. Je kijkt alleen tegen de Ikea aan die recht tegenover het hotel is. Maar desondanks is het een top hotel. De bar op de begane grond is echt goed. Het personeel maakt klaar wat je wilt hebben en er is veel keuze. Vooral de barman Daan is een top medewerker die je zeker moet houden als personeel.

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Geweldig hotel.

Schoon mooi hotel. Prachtige kamer op de 5e verdieping met een mooi uitzicht. Heerlijk bed, super badkamer met allerlei toiletartikelen en fijne handdoeken. Mochten al 1130 inchecken. Prima ligging. Vriendelijk personeel en uitgebreid lekker ontbijt.

Beoordeeld op 12 juni 2022 via mobiele applicatie

Kamer:
De kamer is ruim en voorzien van vele gemakken. Koffiezetapparaat, waterkoker, koelkastje, safe, strijkijzer, strijkplank, verrekijker, bureau, grote stoel, voldoende verlichting, airco. Al met al keurig. Het is er schoon, ook niet onbelangrijk, maar bij binnenkomst viel mijn oog op een grote vlek aan de bovenzijde van het dekbed. Hier foto van gemaakt en gemeld bij receptie. Later bij terugkomst was het lakken verschoont en uiteraard de excuses van de aanwezige receptioniste. Ik wilde dit eerst ook niet in de review zetten, maar nacht twee bracht ergernis.

Badkamer:
Ruime badkamer met inloopdouche en wc. Diverse attributen zoals douchemuts voor onder de douche, naaigaren, föhn, en diverse pompjes met handzeep, douchegel en shampoo. Helaas was het pompje van de handzeep leeg en die van de douchegel zat nog net genoeg in voor 3x douchen. Jammer.

Ontbijt:
Erg goed. Jus d'orange, appelsap, koffieautomaat met diverse koffie keuzes, fruit, brood, spek, eieren, zuivel, broodbeleg. Al met al meer dan genoeg keuze en voor ieder wat wils. Ook voor het bijvullen was men zeer attent en oplettend.

Parkeren:
Op privé terrein voor het hotel. Als de gasten en beetje rekening houden met elkaar kun je er prima parkeren.

Personeel:
Erg vriendelijk en behulpzaam. Sterk punt.

Ligging:
Naast de snelweg A13. Zolang je de ramen gesloten houdt, heb je er geen last van. Mooie uitvalbasis voor Scheveningen, Delft, Rijswijk etc.

Prijs/kwaliteit:
De prijs/kwaliteit is goed te noemen, maar er zijn wat verbeterpunten mbt de service. Ten eerste nodigt een grote vlek in het dekbed niet uit, dit moet je zien als je het bed opmaakt voor nieuwe gasten. Dit geldt ook voor diverse zeep dispensers. Kijk of voel af en toe of er nog genoeg in zit. Dan de grootste ergernis. Na een leuke musical, kom je voldaan terug in je hotel om 23.00 uur en wil je nog even van douchen voor je gaat slapen, maar dan kom je erachter dat er geen nieuwe handdoeken zijn achtergelaten. De oude zijn wel opgeruimd, maar er zijn geen nieuwe neergelegd. Dit alles maakt het bijelkaar dat ik niet heel bijzonder positief kan zijn. Ik hem geen zin om te 23.00 uur nog naar de receptie moeten lopen, om te melden dat er geen handdoeken zijn. Dit heb ik wel gedaan en uiteraard was de receptioniste weer uiterst vriendelijk en behulpzaam, waardoor je ergernis wat weg ebt, maar als je dan vraagt om de gebruikelijke handdoeken, 2 grote en 2 kleine en de receptioniste bevestigd dit, dan is de ergernis weer volledig terug, als je terug op je kamer erachter komt dat er maar 1 grote en 2 kleintjes in zitten. Tevens was er geen nieuwe douchemuts achtergelaten. Wel was de handzeep vervangen, waarschijnlijk omdat we het tegen de schoonmaakster hadden gezegd dat we die lege dispenser bij de handdoeken hadden gelegd.

Eind conclusie:
Je kunt het gerust een verrassingshotel noemen. Je weet namelijk nooit wat je wel of niet aangeeft in je kamer. Als men wat scherper zou zijn verdient dit hotel zeker tussen en 9 en een 10, waarbij ik waarschijnlijk zelf op een 9,5 uit zou komen, maar door de onvolkomenheden, zeg maar gerust slordigheden, daalt het cijfer naar een 6, want laten we eerlijk zijn. Eerste indruk is heel belangrijk en die was door de vlek en de lege dispenser al niet heel goed en de tweede nacht versterkte dit alles. Ik zeg niet dat ik nooit terug zal komen, maar waarschijnlijk kijk ik toch eerst even verder.

Beoordeeld op 11 juni 2022

De hotelkamer zag er netjes en schoon uit, had deze hotelkamer geboekt vanwege het bubbelbad. Nou hadden we de 11e geen warm water. Dus er maar een x gebruik van kunnen maken, voor die prijs had ik dan ook wel een andere kamer kunnen kiezen die goedkoper was..:-( we hadden hiervoor de receptie gebeld, die zeiden dat meerdere hotelgasten dit probleem hadden. Maar niks qua compensatie vindt ik wel tegenvaller.

Beoordeeld op 9 juni 2022

Voor de prijs die je betaald mag je ook wat verwachten. De familie kamer heeft een doorgezakt matras, ik lees dit hier vaker dus lijkt me iets om snel op te lossen (ook gemeld aan de receptie). Douche is in het bad, opzich niet heel erg maar wel als het scherm niet blijft hangen op de badrand waardoor alles nat wordt (buiten het bad).
Kwaliteit ontbijt is goed, maar aanbod zou wat uitgebreider mogen.
Kamer zag er verder netjes uit maar heb hier verder geen gebruik van gemaakt

• Reistype: Reisde voor zaken